Kattebilleder i Maj

Jeg håber virkelig, at jeg ikke fik lukket skabet ordentlig i morges :kryds: Ellers har jeg en ny udfordring, der hedder Mille :uha:

17 Synes om

Kender du det… katten er væk, leder højt og lavt… kalder på hende… men hun er væk

Har lige fundet en helt ny pressening i storskrald… og hun havde gravet sig ind i posen
:grin:

Og ingen panik, hun kom ikke til skade og den er taget væk…

Bliver helt søsyg af at se på mit gulv, det er et elendigt billede
:see_no_evil:

16 Synes om


Bell og Kaluwa (vi tager imod killinger) :raised_hands:t3:

20 Synes om

billede
:heart::blue_heart::heart::blue_heart: 1. Maj killinger

19 Synes om

Tillykke! :flag: :hjerte:

1 Synes om

At få lagt rent sengetøj på, kan være lidt af en prøvelse sommetider :hoho:

19 Synes om
  1. maj hygge :hjertehop:

20 Synes om

Kattene er heldigvis søde til at holde mig med selskab, når jeg ikke kan andet end at ligge på sofaen og sove og se tv …

21 Synes om

Søren Sko gik sukkerkold midt i krydsorden! Solen skinnede så dejligt, lå midt på køkkenbordet og hyggede sig med yndlingsveninden… zzzz…

26 Synes om

:smelter:

1 Synes om

:laughing: sikke en godt hjælper du har til og ligge så folderne bliver helt glatte :star_struck:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

:ups: Dur ikke jeg komme på siden i aften, alle de billeder der er lagt op i dag. Jamen :smiling_face_with_three_hearts: ved ikke hvad der er galt med mig, men de billeder :star_struck:

:ups: :hjertekat:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Se mor… jeg leger med Mille :heart::grin:

27 Synes om

Aicha hygger sig

12 Synes om

Den kat skal åbenbart blande sig i alt…

16 Synes om

Det regner og stormer, men det er vi ligeglade med for vi holder varmen…

13 Synes om

Tirsdags vindues hygge mens vi drikker kaffe. :slightly_smiling_face:

17 Synes om

Lige i øjeblikket er der bare nogle ting, som vi slet ikke spilder tid på at diskutere, så som om man må gå på sofabordet eller ej…

Bordet kan vaskes og det er nemmere end at diskutere med en kat, der er ca ligeså stædig som jeg selv er :tihi:

17 Synes om

Nej du har ikke en stædig kat :joy: du har bare en Jeppe der skal være der så du kan holde øje med det, at han får det bedre dag for dag :wink: ( sådan fornemme jeg det på dine post her inde)

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om


Siataler sandwich :smelter:

21 Synes om