Kattebilleder i Maj

:heart: Han er ved at blive en stor dreng :heart:

1 Synes om


Varer nok ikke længe før han overhaler Joanna :dash:kan godt være, hun bliver den mindste i størrelse, men hun er en skrap moster :older_woman: som kan sætte ham på plads :donk:

16 Synes om

Han ligner seriøst også en, der har brug for det. Se lige de øjne der :uha: :muhaha:

1 Synes om

Kommer middagsmaden snart? :smiley:


Bastian, 03.05.2021

24 Synes om

Ja øjnene er et meget godt billed på hans personlighed😁Han er en lille bølle med et stort hjerte❤️+ godt med krudt bagi🌪

4 Synes om

:heart_eyes: Godt Michael har sat maks på hvor mange jeg må beholde :joy: ellers blev de alle!


Totoro


Tardis


Thannanaya

18 Synes om

Har du overvejet HVEM du skal beholde :muhaha:

1 Synes om

Hehe ja da! :smirk: alle 3 men måtte jeg ikke, haha…

De er stadig lige små nok til helt endelig beslutning, men det er en af pigerne :blush: og mine piger holder på Thannanaya


:sweat_smile: Så må jeg se om ikke de kan overtales hvis den anden får bedre type.

9 Synes om

Tro mig han er stædig, men ja mange af diskussionerne bliver pt ikke taget fordi jeg foretrækker at have ham i nærheden, så jeg kan se at han har det godt :hjerte:

4 Synes om

Lægger mig fladt ned, og erkender at katte her i huset kun bliver smidt ned, hvis bordet er dækket og/eller vi sidder og spiser - og det har alle fint kunne finde ud af forskellen på, så der er meget sjældent behov for det.
Ud fra betragtningen, at de sikkert alligevel år hvor det passer dem, når jeg ikke ser det, tørres borde her uanset af inden anvendelse af os, og så er der ingen grund til at diskutere anvendelsen resten af tiden… :smirk_cat: :smirk:

8 Synes om

Jeg bruger ret ofte mit sofabord til både at spise ved og når jeg hækler, så jeg holder normalt på, at tingene der på er off limits, men selv inden hele kæbe historien var Jeppe dybt uenig :joy:

11 Synes om

Modtagelseskomitéen, når jeg kommer ud fra drivhuset :hjerte:

drivhus1

drivhus2

25 Synes om

Sikke en dejligt modtagelse :star_struck:
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Kan jeg godt forstå :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om


I dag var det gamle Sugiehs tur til en slapper over middag sammen med mig :heart:

19 Synes om

14 dage endnu

18 Synes om

Det er også snyd, de ikke må komme med :slight_smile:

3 Synes om

LouLou er morgenfrisk …

25 Synes om

Og det er du åbenbart også :wink:

4 Synes om

Jeg har ikke været i seng … :rolleyes2:

1 Synes om