Han er ved at blive en stor dreng
Varer nok ikke længe før han overhaler Joanna

Han ligner seriøst også en, der har brug for det. Se lige de øjne der
Ja øjnene er et meget godt billed på hans personlighed😁Han er en lille bølle med et stort hjerte❤️+ godt med krudt bagi🌪
Godt Michael har sat maks på hvor mange jeg må beholde
ellers blev de alle!
Totoro
Tardis
Thannanaya
Har du overvejet HVEM du skal beholde
Hehe ja da! alle 3 men måtte jeg ikke, haha…
De er stadig lige små nok til helt endelig beslutning, men det er en af pigerne og mine piger holder på Thannanaya

Tro mig han er stædig, men ja mange af diskussionerne bliver pt ikke taget fordi jeg foretrækker at have ham i nærheden, så jeg kan se at han har det godt
Lægger mig fladt ned, og erkender at katte her i huset kun bliver smidt ned, hvis bordet er dækket og/eller vi sidder og spiser - og det har alle fint kunne finde ud af forskellen på, så der er meget sjældent behov for det.
Ud fra betragtningen, at de sikkert alligevel år hvor det passer dem, når jeg ikke ser det, tørres borde her uanset af inden anvendelse af os, og så er der ingen grund til at diskutere anvendelsen resten af tiden…
Jeg bruger ret ofte mit sofabord til både at spise ved og når jeg hækler, så jeg holder normalt på, at tingene der på er off limits, men selv inden hele kæbe historien var Jeppe dybt uenig
Sikke en dejligt modtagelse
Med venlig hilsen beimis ejer
Kan jeg godt forstå
Med venlig hilsen beimis ejer
Det er også snyd, de ikke må komme med
Og det er du åbenbart også
Jeg har ikke været i seng …