Kattebilleder i Maj

Då er den gamle tilpas :heart:

19 Synes om

Fra dagens gåtur, tror Simba er glad for at Kira er taget hjem :smiley:

Simba prøvede at fange en fugl, så klatrede højere op end han plejer :smiley:

Og kirsebærtræerne er begyndt at “fælde” så der er lyserød “sne” overalt :smiley:

10 Synes om

Jeg er ved at prøve at få ryddet op i div. harddiske & generelle billedrod…så lidt ældre fotos.

Søde Kermit - had døde i 2018 :broken_heart:

Hans datter Kirsebær

Frk Friis

19 Synes om

Hvor er de skønne alle tre :hjerte:

1 Synes om

Tak :blush:

Sikke dejlige billeder :blush: af flotte katte

Med venlig hilsen
Nu spørger jeg dumt er det perser ?

1 Synes om

Mange tak :blush:

Ja, det er stamtavle perser katte af gamle linjer.

Jeg importerede de første gammeldags/klassisk perser tilbage i tidlig 2000 og genindførte dem til Danmark.

7 Synes om

Jamen nu er jeg så helt forvirret, det er jo ikke sådan en billed jeg har af perser, :ups: :rolleyes2:

Med venlig hilsen

De er utrolig smukke :hjerte: og efter min mening langt kønnere end dem vi ser i dag.

7 Synes om

Mine perser katte ser ud som perser typisk så ud ind til 1980’erne -1990’erne hvor typen ændrede sig.
Så det flade (brachycephale) kranie man typisk ser på perser kat i dag er af nyere dato.

Du kan også se historisk galleri her :slight_smile:

8 Synes om

Denne skønne herre lå ved siden af mig da jeg vågnede i morges :heart:

13 Synes om

Her hygges.
Lasse

Aicha

Mercedes

18 Synes om

Simba er så glad for hans nye tørfoder fra Applaws at jeg ikke nåede at sætte skålen på plads inden han spiste løs :smiley:

Så håber jeg det kan ses i pelsen med tiden :smiley:

5 Synes om

Glemte billedet, han ville så selvfølgelig have vådfoderet da jeg tog billedet :roll_eyes:

11 Synes om

Endnu en morgen, hvor han lå ved siden af mig.

Jeg håber lidt det bliver en vane :heart:

9 Synes om

Simba har fået en vane med at lege med vand om natten, så nu er gulvet begyndt at knirke, selv når han går over det :roll_eyes::person_shrugging:

Har rykket den ud i køkkenet, og indtil videre er det vidst okay

7 Synes om

Ellers, kan den stå på dit badeværelse? Jeg har vandskål både i køkkenet og på badeværelset. Ikke at Alvin leger med vand, men jeg er livrem og seler typen på mange punkter, så to vandskåle, i tilfælde af den ene skulle vælte og blive tom. Og den på badeværelset står i min bruseniche, og der sker der jo ikke noget ved hvis der kommer vand ved siden af. :slight_smile:

3 Synes om

Køkkengulvet er laminat istedet for trægulv, så håber det er bedre end stuen :smiley:

Vi opholder os mest i stuen, og køkkenet ligger lige op til :smiley:

Jeg er blevet nedlagt :heart:

20 Synes om

:smelter:

1 Synes om