Kattebilleder i marts

Møgvejr igen i dag…så vi hygger bare igen…dog med lidt flere i bunken i dag :grin:

Nå, de langhårede får også lov at være med? :slight_smile: De må også være gode at varme sig på.

Ja, Paladino vil gerne ligge i bunke med dem og Domino plejer også.
Men ingen af de andre store gider ligge sådan med det småskidt :sweat_smile:

De store ligger rundt omkring her…men ikke i bunke som de små :grin

Alle tre… :slight_smile:

Dushara Cathal Caithlin, Dushara Tatters and Rags & Bastian, 08.03.2019.

Vi er trætte af regnvejr

Stor stor kærlighed :lovelove:

Dejlige lille Finn som fyldte 17 uger i går. :hjerte:

Diva har termin om 3 uger, og er allerede enorm. Hvor mange mon hun gemmer på? :besvimer:

De hygger bare så godt sammen, de her to. :heart_eyes:
At Einstein så egentlig var købt til Alba og jeg forventede at Ellie ville synes han var dum … nå ja. :sweat_smile:

Min lille novice Europé :two_hearts:

Hvad er det for et ukristiligt tidspunkt at stå op på??

Bare fyld den op… :wink:

Bastian, 11.03.2019

Faldt lige over denne video på FB. Jamen det er jo så ens hjerte må smelte, ved at se det tætte bånd der er mellem de to… :smelter:

Håber dette er et tegn :slight_smile: Chai sidder på fødekassen, som er taget frem til Diva, som har termin om 18 dage. Chai blev hentet hjem fra parring i lørdags :slight_smile:

Yoyo er en rigtig flot kat… jeg tror dog ikke, Det her er hendes bedste vinkel…

Gisle: Nu 10 måneder og 7 kilo. Men lidt af hvalpefedtet er da forsvundet :slight_smile:

Dejlige smukke Gisle :heart_eyes_cat:

Uffe Ellemann tændte på et tidspunkt for mange år siden (sikkert før din tid :wink: ) helt af på en fotograf, der ville tage billede af ham i frøperspektiv. Det er vist ikke den bedste vinkel for nogen af os :slight_smile: