Kattebilleder i marts

Sikke mange blomster han har fået! :relaxed:

Tillykke, Pirags :denmark:

2 Synes om

Ja…det har du helt ret i :smile::smile:

1 Synes om

Nej, han er næsten ikke til at se op af armlænet der …kun de små gule øjne der :grin:

Hjertelig tillykke med den flotte fyr. :flag:

1 Synes om

På udstillingen i Hedensted dd blev Alexander BIV og NOM og rendte også med BIS.
Næsten endnu bedre så blev søster Asara også både BIV og NOM

Er noget stolt over det kuld :heart_eyes:

19 Synes om

Når man tror, man lige kan snuppe et billede af kattekræet i solen, som snuser til en busk - og den så bliver grebet af kæletrang :venter: :hjerte:

19 Synes om

Jeg skulle bare lige måle størrelsen på tæppet jeg er i gang med til vores kommende nevø :joy:

17 Synes om

Det passer helt perfekt! :thumbup:

3 Synes om

Ha ha ja hvis det var til Mille :joy:

1 Synes om

Guliver på dagens udstilling i Hedensted :joy:

17 Synes om

Hedensted 30-31/3 - 2019
Mascot blev EX1 og fik CAPIB lørdag og EX1 og CAPIB søndag

Lasse Blev EX2 lørdag og EX1, fik sit første CAP og blev nom, fik dog ingen stemmer på cenen men opførte sig pænt

16 Synes om

Mira og jeg var også blevet lokket til det store jyske udland i weekenden.

Mira klarede det i fin stil, faktisk overraskende godt på temperamentsiden. Meget mere “på” end jeg havde håbet. Hun fik sit certifikat (tisgule øjne og nominering går ikke så godt hånd i hånd, når konkurrenten har pæne grønne øjne :wink: ), hun stod op på bordet og var rimelig nysgerrig, så det kan godt være hun kommer noget mere med fremadrettet… på trods af øjenfarven, så om ikke andet som en repræsentant for racen. Hun var eneste OLH

18 Synes om

Gule øjne eller ej, så er hun sådan fin kat. :heart_eyes_cat:
I øvrigt var det så dejligt og hyggeligt at møde dig. :smiley:

Ej altså - det kunne du jo godt have sagt så var jeg kommet og hilst på og set den smukke Mira i egen høje kat :slight_smile:

1 Synes om

I lige måde, nu vi stod ved siden af hinanden så var det jo lige til højrebenet at få hilst på hinanden :wink:

Argh, jeg havde faktisk slet ikke nået at tænke tanken at du nok også var tilstede. Må erkende at det meste af min tid gik med at holde øje med sia-taler bedømmelserne, og ikke så meget andet :relaxed:. Birgit, vi må satse på at der bliver en næste gang… mon ikke :wink:

1 Synes om

Jeg vil også gerne brokke mig over du ikke havde et stort skilt med dit navn :triumph:

(Lidt voldsom emoji, men den er sjov :stuck_out_tongue: )

1 Synes om

Vi skal nok komme afsted med nogle om lidt tid… der skulle jo lige fødes nogle små den weekend og jeg håber snart min anden trunte vil have babyer i din mave

2 Synes om

Fik lige et par billeder af Lasse

17 Synes om

Vi havde besøg i dag, af mulig køber, det er bare mega hårdt, vi har sovet lige siden, mor skulle absolut forstyre os med at tage billeder :grin::grin:

7 timer har de været total væk, nu skal der leges igen :jubiii: elsker at have killinger.

14 Synes om