Kattebilleder i marts

Ikke helt, arbejder stadig på det i en mild udgave. :wink:

Vi elsker den melering hun får med blå røde og hvide striber og søsteren der har lavet en foto bomb

14 Synes om

Jeg var lidt i tvivl om tåen var hvid eller creme :slight_smile:

Har du ikke et ordentlig billede af hele hende, hva hva hva?

Blå tortie tabby er bare så fiiiint :heart::heart:

16 Synes om

Ikke et der viser hendes flotte mønster, skal ha sat mine lamper op igen så kommer der billeder.
er ved at overtale mig selv til at købe nyt kamera canon eos850 / eller 77 er ikke sikkert på hvad jeg vil købe.


Skal vi ikke også lige dvæle ved en herrelækker brunmasket herre der snart skal chippes igen… de kinder der (og bollerne for den sags skyld) er groet lige rigeligt :wink:

18 Synes om

Jeg kan godt leve med et mobilbilllede :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Det kan jeg ikke, og så kan du få et med tungen ude :stuck_out_tongue:

26 Synes om

Taaaaaak :love:

2 Synes om

“Det er muligt du tror det er sengetid, men jeg er klar til leg på trappen”

20 Synes om

Hvor er hun bedrående :hjerte: Hvem er hun efter? Og det er sørme da ellers en hel ny farve for jer :slight_smile:

Vi har blå tortie, men mønstre er det nye, far er Remus fra et bsh avlsprogram

3 Synes om

Lulu er heeeeelt klistret til mig idag, hun kan slet ikke lade mig være og vil bare putte på mig idag og kigger på mig med helt hengivne øjne - kælepotte, som hun i øvrigt sjældent er, tror det er vejret :wink:

15 Synes om

Tyson 8 mdr. :relaxed:

15 Synes om

Han er blevet en stor dreng, Tyson :slight_smile:

Er altså stadig helt skudt i ham, glæder mig til han får lidt mere hankatte look

18 Synes om

17 Synes om

Hvor nuttet kan man lige sove? :heart:

21 Synes om

Jaaa, han er blevet meget stor og så er han bare så rolig og tålmodig en kat :sparkling_heart:

18 Synes om

Gammelmisserne hygger sig i sit kradsetræ. Med lidt held rejser de videre her i formiddag, forhåbentlig til det sidste gode smørhul der holder resten af livet :slight_smile:

20 Synes om