Kattebilleder i marts

Årrrh :smelter:

1 Synes om

Theodoristen er jo meget utryg af natur så vi træner tryghed… eller også kom kælepotten og smed sig på min mave, gled ned af mig og lå i arm storspindende og luftæltede :heart_eyes:

Godt vi to har en 30 års kontrakt :heart_eyes::heart_eyes:

18 Synes om

Vask klarer jeg altså bedst selv, nå!

14 Synes om

Kønne er han ikke når hun ligner en druknet mus :tihi::tihi:


10 Synes om

Har I fået den musefanger I snakkede om? :slight_smile: Eller er den bare på besøg?

:smirk: det er Maggi som helt korrekt er vores “mosegrise” fanger. :joy: Jeg gider ikke en have fyldt med skud, og skadedyrs manden sagde ærligt vi boede jo perfekt med alt hvad de skulle bruge og uforstyrret sååååå hans bedste løsning var kat :woman_shrugging:t3::joy: Og DET argumentere man jo ikke imod!

Så vi fandt denne skønne internat misser som bare er SÅ sød og Miella knus elsker hende og nyder ar have en kat at hygge med uden for. De andre må pænt blive inde. :see_no_evil:

Vi havde jo alligevel snakket om siden vi købte huset at adoptere en skøn misser der er jo så mange der søger nye hjem. :heart:

6 Synes om

Ja da, helt sikkert :slight_smile: Og at hjælpe en internatskat til et godt hjem er jo altid en god gerning :slight_smile: Hun ser skøn og køn ud - og min yndlingsfarve til husmissere også :hjerte:

2 Synes om

Hun tåler da lige at blive delt igen :joy:

10 Synes om

Hun er så sød og kærlig som dagen er lang og trods de sagde hun tissede i det hjem hun kom tilbage fra har vi 7-9-13 ikke oplevet det. Og hun enes så godt med vores bimser også. :heart: Og Miella elsker bare alle dyr :joy:

5 Synes om

Mea - min første kat :hjerte: Her i sommeren 2004, ca. 1 år gammel

Mea%20sommeren%202004

11 Synes om

Hun lyder godt nok skøn - og hvor er hun super flot :inlove:

:crossed_fingers:t3: Jeg håber sådan at hun vil være med på ideen om at prøve det der udstillings halløj :see_no_evil: Hun har nemlig så dejligt et sind, men om det også holder i ét propfyldt sted med andre katte :woman_shrugging:t3: Men nu Michael alligevel tripper sådan for at komme igang med at udstille igen.

3 Synes om

Mea blev BIS et par gange på udstilling, håber at Maggi viser sig med samme gode sind på udstilling også :slight_smile:

3 Synes om

Der er flere Thomanikillinger på vej :hjerte:

Billedet yder desværre ikke den kommende far retfærdighed, han er lige så svær at tage billeder af, som de sorte katte.

19 Synes om


Jeg gad godt være kat…

13 Synes om

4 på stribe :slight_smile:
Isolde, Alvin, El Toro og Pollo :smiley::smiley:

15 Synes om

Mulle kom forbi og ville være med i bunken :grin:

12 Synes om

Sikken da en skøn bunke :heart_eyes: - men det er vist meget godt, at resten af coonerne ikke kom forbi og ville være med, så kunne de nederste vist godt blive lidt fladtrykte :blush:

1 Synes om

Ja, hvis ikke du havde skrevet, Pollo var på billedet, havde jeg nok ikke lige opdaget, at sofaens armlæn har fået øjne :hoho:

2 Synes om

I dag har vi fejret Rags’ 12 års fødseldag. :slight_smile:


Rags, Caithlin & Bastian, 30.03.2019

23 Synes om