Kattebilleder i Marts

Nogen holder fest :joy:

21 Synes om

Chili har været helt håbløst kælen i den sidste halve time og har væltet rundt på mig og computeren og stanget og spundet og generelt gjort det umuligt for mig at lave noget som helst. Så var det, jeg fik en idé :sunglasses:

19 Synes om

Så nåede de første forårsfornemmelser også Odense. :hjerte:

For sent til ugens konkurrence, men pyt med det, vi nyder det alligevel :slight_smile:

22 Synes om

Nåe hvor dejligt, I får en ærespræmie :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

ALLE børn burde vokse op med dyr. De har gode chancer for at blive til gode voksne :slight_smile:
VH
Susanne

9 Synes om

Det er også hyggeligt!

Mig og Birk lå lige i sansegyngen…

Jamen, hej Otto :smile:

25 Synes om

Hold da k… en charmebøf :smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

1 Synes om

Sixten eeeeelsker sine drenge. Jeg tror han kommer til at savne dem når de flytter hjemmefra om forhåbentlig en måneds tid. :blush:

20 Synes om

Knud :heart:

17 Synes om

Oh no … kattene er i gang med at mutere! :scream: … mon det er en coronavirus der er skyld i det?

13 Synes om

Stakkels McCoy, trods sin status som kastrat de sidste 6 år, så vil han sååå gerne “servicere” hunkattene i løb, og han synes tydeligvis det er tarveligt af mig, at jeg i år har fået parret både Beka og Ronja i deres første løbetid, så der slet ikke har været noget til ham. Idag har han ihærdigt forsøgt at overbevise begge tøser, som absolut ikke er interesseret.

Ronja vil han især gerne i lag med - I kan her se hvordan Ronja tager den slags.

Så til sidst gav han op og lagde sig ned og tog en lur…

19 Synes om

Stakkels dreng. Du må leje hans service ud til folk, som ikke vil bruge chip eller p-piller til deres hunkatte!

1 Synes om

Haha, han har faktisk indimellem haft en dame på besøg for den slags serviceydelser. Han er nemlig en dygtig dreng :hoho:

1 Synes om

I dag er det 10 år siden, jeg meldte mig under Kattegales faner. :smiley:

Her et billede af vore forkælelsesdyr dengang med tak til alle, der har været med til at gøre dette til landets bedste katteforum. :hjerte:


Milly og Snehvide, 15.02.2010

24 Synes om

Tillykke med jubilæet. :flag: Og tak for dine altid gode bidrag - og for gensynet med gamle yndlinge. Jeg savner stadig at læse om Snehvide :hjerte:

4 Synes om

Mine to assistenter hygger.
Først en grundig afvaskning og det er tiltrængt… fertile drenge er nogle fjædte noen…

Derefter en god lang lur :slight_smile:

15 Synes om

Råhygge :blush:

23 Synes om

Stakkels Bambina går og fryser (hun har tabt sig en del i forbindelse med det levergøgl hun bøvler med) og der går ikke ret mange minutter fra jeg tænder op i brændeovnen, før hun ligger der:

18 Synes om

Man er smuk og dekorativ…og man VED det :stuck_out_tongue::heart_eyes:

24 Synes om

Meget smuk :smelter: Dejligt at se at hun trives. Hun ligner allerede en anden kat i fht. de første billeder du viste. :slight_smile:

4 Synes om