Kattebilleder i november

Hide-and-seek


Dushara Cathal Caithlin & Bastian, 31.10.2019.

20 Synes om

Klokken 6 Lørdag morgen og Jeppe ligner en, der syntes det er alt for tidligt at være vågen… Han valgte at gå i seng igen, efter at have vækket mig :dokdok: I det mindste fik jeg sovet mindst en time længere end på en hverdag…

15 Synes om

Og Mille syntes også lige hun ville tilføje lidt spænding til dagen… At se hende hænge og hive sig op på øverste hylde, giver lidt nervøsitet, men det er også dejligt at se, at hun kan :slight_smile:

14 Synes om

Har vi en brætspilsfan her? Ja, jeg tænker ikke på Mille :slight_smile:

2 Synes om

En kæmpe bunke Puflinger :heart:

24 Synes om

I vist omfang ja, der er flere i chaiselongen under sofaen :joy:

Tøsen som er ved at krybe ind under huden på mig :wehuu:

24 Synes om

Det tog sin tid, og efter mange forgæves forsøg på kontakt til Pet Fun, så endte jeg med en hjemmegjort løsning :slight_smile:

Mit gode dejlige Pet Fun træ har, siden det blev sat op i påsken, manglet øverste køje, da der er for lavt til loftet, efter vi flyttede.
Men en bolt blev indkøbt og køjen er nu monteret på træet.
På zooplus er der så bestilt en af vægmonteringsskinner, så set bliver mere stabilt :slight_smile:

Men kattene er glade - endelig er øverste etage på igen :smiley:

18 Synes om

For en måneds tid siden var jeg så heldig at finde en stort set ubrugt Sturdi XL divided på DBA til kun 300 + porto, og så er den endda populær hos kattene. :jubiii:

19 Synes om

Efterår i haven …

22 Synes om

Jeg føler mig rig. :smiling_face_with_three_hearts: (Vi har har en aftale om ingen katte i soveværelset, Så schyyyy…)

23 Synes om

3 posts were merged into an existing topic: Uge 45 Alle dem vi mangler

Gaaaaaab …

19 Synes om

Jeg føler mig overvåget…

12 Synes om

Alexander har lige været ude i haven i støvregn og kom glad ind og fortalte røverhistorier. Tak min ven, nu er jeg så smattet ind i det vand der lå ovenpå din pels… :wink:

Og nej det er ikke diamanter, bare det var så vel…

13 Synes om

Har fået noget affaldstræ i passende tykkelse, og det er ved at blive hugget ud til fuglekasser…her er mange ugler, så en uglekasse skal det også blive til…tror den inspiceres for senere indtrængen…

…og nu er Pjuske så kravlet ind…

16 Synes om

Der er vist ugler i mosen, ser jeg :slem:
VH
Susanne

10 Synes om

Knud…

16 Synes om

Nyt liv
95ECCB42-F275-4103-8668-C70D2FD106B7 DDA1406D-5457-44FB-9CD8-FAE0F8813570

29 Synes om

Jump!

17 Synes om