Kattebilleder i oktober 2020

vinterprojekt ?? nyt og billiget legetøj til kattene :european_castle:

16 Synes om

Tjaaa… med Manses præference for at gnave i papkasser, ville det formentlig ligne en boligblok i Aleppo i løbet af relativt kort tid…:roll_eyes:

7 Synes om

Jeg kom forbi en bog og ide, der havde oprydnings salg i går, og Jeppe skulle selvfølgelig op og se, hvad jeg havde fundet :tihi:

12 Synes om

den er så ikke i en størrelse så Theodoristen kan få brug af den… :wink:
Men flot er det slot

12 Synes om

Der pipper udenfor vinduet og de andre opdraget på ham, men så er det godt med menneske tid…

Nøj den guldklump er skøn… Og orientalerne er lige nu billig til salg da jeg kan høre at en er ved at finde vores skraldespand og en råber I bruseren

16 Synes om

Manden fortalte så at han igår fandt guldklumpen i skraldespanden…
Hmm mon vi har en misundelig orientaler

5 Synes om

det samme her, så her får de bare den rå kasse og dekorere den selv :tihi:


Octavia og Kaluwa (man ser kun det ene bagben af hende) :joy:

15 Synes om

Det ansigtsudtryk :joy:

2 Synes om

Yep måtte bare tage billede af det hun har lige mast sig ned ved Kaluwa i køjen og ser yderst tilfreds ud :joy::see_no_evil:

3 Synes om


Kisser mener hønsene i haven blot er til for at klø hende på maven :joy::see_no_evil: hun gør sig altid til over for dem.

21 Synes om

Boys :hjerte:

20 Synes om

Da de alligevel lagde på skift ved killingerne kunne vi lige så godt flytte dem sammen

17 Synes om

Potten og Panden :grinning:

18 Synes om

Hannah og Blua :heart:

19 Synes om

Jeg købte denne lille kuglekarrussel før Igor flyttede ind, men den mener han vist kun er for babyer:

Den her store bane er meget bedre :playkitty1:

15 Synes om

Du kan da selv se, der ikke er plads til en stooor kat som Igor i den anden … ik’?

5 Synes om

Hviledagen kommes i hu…

13 Synes om

Mor og søn hygge

17 Synes om

Lidt sjovt for her hjemme er den et hit, mens vores aldrig leger med den store kuglebane.

1 Synes om