Kattebilleder i oktober

Undskyld til Bølle-Bjørn at jeg sådan fik ham til at skifte køn :worried:

1 Synes om

Når nu man vælger at ligge på den måde, så synes jeg godt, man kan tilgives for at tage fejl. Der mangler jo lissom noget …

1 Synes om

Det er nu for det første, svært at se på en sort kat :wink: men egentlig troede jeg bare, at @Eva havde styr på mine katte … det plejer hun nemlig at være god til :ok_hand:

3 Synes om

Min dejlige, kloge, elskede Ivan. :hjerte: Katten, der snigløb mit hjerte og er årsag til megen glæde og gode grin, men også bekymringer og frustrationer.

20 Synes om

Det burde jeg også have - men jeg kunne da se, at det hverken var Spotty eller Lou-Lou :grin::grin:

Jeg troede det var Bambina - men hun er da vist ikke sort/hvid, kommer jeg i tanke om ved at bruge de små grå en lille smule :rolleyes:

1 Synes om

Han ser så rar ud. En rigtig hjertekat.:hjerte:

1 Synes om

Fiona forebygger vinterdepression :blush:

15 Synes om

Der findes ingen mis som Mulle :heart:
Han skal opleves.
Hver eneste aften skal der leges apport med hans mus, han bliver bare ved og ved og to timer kan han sagtens komme med den skide mus…og Tommy hopper gladeligt med på legen :sweat_smile:

I går havde vi gæster og det nød Mulle…han går fra gæst til gæst med sin mus…kast den og det lige NU…siger han…han er bare så skøn den lille mis :heart:

19 Synes om

Han lyder bestemt som en sjov kat - er I egentlig helt sikre på, at der ikke er noget hund i ham?
Jeg mener det der apportering?

1 Synes om

Husets ældste missefyr; Willy på knapt 13.

19 Synes om

Nej, vi er meget i tvivl :sweat_smile:
Det er simpelthen så sjovt med den Mulle.
Han kommer hver aften, stiller sig foran Tommy…så siger Tommy til ham…Mulle, hvor er din mus?
Og så går der kun ganske få sekunder så har Mulle fundet musen og SÅ skal der leges :grin:

De leger nu og det har de gjort siden ved 20 tiden…og Mulle er absolut ikke træt endnu :sweat_smile:

6 Synes om

Hvor er han bare smuk :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg har på fornemmelsen, at det ikke er Mulle, der først bliver træt af legen :joy:

Er der ingen af de andre, der render efter musen - det plejer jo at smitte af, når noget bliver kastet?

1 Synes om

Siatalere kravler bare helt ind under huden på én. De skal opleves!

1 Synes om

Jo, Alvin gør også…men Mulle tryner ham…
I dag har vi så været ude at købe flere mus så Alvin også har en chance.
For Mulle er der KUN en slags mus der dur til apport, de er købt ved Zooplus så næste gang jeg skal have varer skal der købes et stort lager af dem…han er så glad for dem :heart:
Og så sjovt at han kan kende dem, de andre vi kaster dur bare ikke…kun den ene slags…og jeg siger at de er våde af hans mundvand…føj da…så der skal nye til :sweat_smile:

3 Synes om

Det lyder som Lange og hans klamme fisk :laughing:

2 Synes om

Sådan en mus havde min gamle kat Emilius også. Den halvt gennemtygget røde mus, som havde mistet sin hale. Jeg prøvede både at købe samme slags mus, og røde ting, men nej det var kun den ene røde mus han gad. :smiley:

2 Synes om

Ja :heart:

Skal lige sige…i aften har han indtil nu leget apport med den mus…i 3,5 time…:scream:

Jeg fatter ikke hvor han får al den energi fra…
Og så de lyde han kommer med …
I morgen skal jeg se om jeg ikke kan finde ud af at filme ham, han er er syn for guderne når han leger…med Tommy :sweat_smile::heart: :heart:

4 Synes om

Blå øjne :heart:
Måske fordi mine er brune…jeg kan ikke stå for de klare blå øjne…og min Isolde-pige :heart:

17 Synes om