Kattebilleder i oktober

Nej, ingen ændringer, anden end at mit arbejde tager meget tid lige pt, så især Juliet hænger på mig næsten med det samme jeg sætter mig i sofaen.

Nix, ikke endnu. Det vides heller ikke helt endnu om hun skal snippes? Tænker du måske på Mira? Det er bestemt at hun skal snippes, men det bliver først efter udstillingen i Kolding. Operationsar og skalperet mave og udstilling går ikke så godt sammen hehe :slight_smile:

Er det ikke Hippy, der er lukket fra? Eller er det Mira? Men det er jo også lige meget, når det slet ikke var det :slight_smile:

Har lige taget lidt nye billeder af killingerne, der lå dette billede på kameraet

16 Synes om

Frida og jeg trodsede lige nyrediæten og så fik hun lidt godbidder på altanen i solnedgangen. :slight_smile:

16 Synes om

Det sjovt med sådan en forskel på killinger, den sidste der er tilbage,i to uger, er bare blevet en langbenet fætter med store ører og brune øjne :relaxed:

15 Synes om

Er der nogen der ved noget om øjenfarver?

Lulu, hans mor har sådan gul/orange øjne, er det så faren der har brune øjne? De to brødre har gul/orange øjne ligesom mor… :eyes:

Måske du skulle tilbyde Lidl det billede til reklame altså mod betaling naturligvis :hoho: han er dejlig. :heart_eyes_cat:

Katte har ikke brune øjne. Den sidste killing har sikkert en mørk grumset gul/orange øjenfarve, men den kan ender med at blive grøn eller orange.
Jeg har Korat, som er blå(stålgrå) med grønne øjne. Deres øjenfarve gennemgår ofte en stor forandring på op til 2 år. Den går fra killinger blå til orange til grumset orange/gul til gul til grøn.

Ja, det er sørme godt nok en pæn størrelse ører, han har :slight_smile: Øjenfarven er sikkert stadigvæk lidt ubestemmelig. Jeg ved ikke, hvornår katte egentlig er færdige med at udvikle deres øjenfarve, men jeg tror sagtens, den fortsat kan forandre sig.

Hahaha ja… god ide :heart_eyes_cat:

Ahhhh okay… tak for svar :eyes: :+1: de ser nærmest lidt spooky ud :relaxed:

Ja ikk, han er i det hele taget bare smal, aflang og med store ører i forhold til de 2 brødre :relaxed:

1 Synes om

Prøv at se udviklingen her One Photo :slight_smile: nok ca sådan din også ender

Ja, vi er faktisk nogen der prøver på at arbejde, og nej Juliet det er ikke dig.
… og nej, du skal ikke komme bidrage med dit poteaftryk på videnskabens verden eller mine data for den sags skyld. Over og lig på puden hvor du udmærket godt ved du skal være hvis du skal være på bordet når der arbejdes.

… 5 sekunder senere skulle kræet ind over mine papirer, mine arme og computeren, og stak sin lille pilpote ned i mit colaglas. Så er det uuuuuuud. Møgkræ og forbandede orientaler… men man elsker dem jo alligevel :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Åhhh nogle gode billeder - han er godt nok flot :heart_eyes_cat:

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:


15 Synes om

Har lige været i haven et par timer.
Betænksomme Alexander hjælper gerne mrd at varme mine ankler igen :heart_eyes:

15 Synes om

12 Synes om

OMG han kan vel få lov til meget så lækker han er. :smelter:

1 Synes om

@Frida, mange tak.

Det er nu et tøspigebarn, men ja hun er ret lækker, og hun spiller helt sikkert på det :yum: