Kattebilleder i oktober

Undskyld jeg kaldte hende for ham. :sweat_smile:

1 Synes om

De tror jeg kan ske for os alle. Men nu er det jo en tortie, og de er næsten altid tøspigebørn :wink:

Ja og det ved jeg jo egentligt godt. :joy:

Eddy og mor hygger med hver sin egen skærm :smiley:


22 Synes om

Mitzi har indtaget fodenden

19 Synes om

Mine katte er uden tvivl stærkt forkælede, men deres egen skærm har de alligevel ikke :klappe:

Eddy Sofakat - du var vist heldig den dag på internatet, da Lizzy kom på besøg :slight_smile:

5 Synes om

Nej, jeg håber sgu’ heller ikke, Manse ser det her - det sku’ nødig danne præcedens… :face_with_raised_eyebrow::sunglasses::laughing:

5 Synes om

Mitzi har sin egen computer. Det kommer af, at hun har ligget/æltet så meget på den, at adskillige bogstaver ikke virker bl.a. e. Til gengæld får hun ikke lov til at pille ved min arbejdscomputer, det er ellers den der er spændende nu :face_with_raised_eyebrow:

3 Synes om

Blua og Guliver var igår til fotograf hos Christina Bundgaard i Holstebro.
Hun søger katte til at øve sig på, så det hele var gratis.
Det var noget af en udfordring at få dem til at sidde stille længe nok til at kunne fokusere og tage et billede men det lykkedes da :wink:
Indtil videre er der kommet dette billede ud af det.

23 Synes om

Så smuk :heart:

Det er til gengæld så fint at hun nærmest aldrig behøver tage flere billeder :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Hun tog også nogle på sort baggrund, dem glæder jeg mig til at se :wink:

1 Synes om

Det er simpelthen så flot med alt det hvide. Det er lige før, man tænker svensk skærgårdskat med den hvide bræddevægsbaggrund :slight_smile: Og signaturen, der indgår som et element i billedet. Genialt.

3 Synes om

Sine syntes ammepuden er glimrende at sove på :heart_eyes:

18 Synes om

Hun er ikke bange for støvsugeren - når hun sidder i papkassen… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 13.10.2018

18 Synes om

Sensommerefterårs kat. :cat:

18 Synes om

Toro hilser på den bette skid :slight_smile: Mosquitos lille ven :heart:
Vi har hentet hende i dag :slight_smile:

22 Synes om

Hovsa, hvis du har fortalt om at I skulle have ny hund, så er det gået hen over hovedet på mig. Må vi ikke høre lidt mere? Og tillykke med den nye beboer. :hjerte:

6 Synes om

Jeg har vist ikke fortalt om det :slight_smile:
Men vi måtte jo have en lille ny ven til Mosquito efter at vi mistede Bibi for snart 3 uger siden.
Han kan jo ikke gå rundt som alenehund mellem alle de katte her :smile:

Hun blev 9 uger i går og vejer sølle 700 g.
Hun hedder Aika…men ikke ret længe for det navn er ikke lige mig…
Men jeg ved ikke hvad andet navn men det kommer nok når vi lærer hende at kende.:slight_smile:

8 Synes om

Ja så er det godt med nyt liv i huset. Undskyld hvis du tidligere har nævnt at I har mistet Bibi, min hukommelse vil ikke helt som jeg vil, så jeg vil gerne benytte denne lejlighed til at sige, det gør mig ondt. Håber at Aika-indtil-andet-navn-er-fundet, kan udfylde pladsen efter Bibi. :hjerte:

1 Synes om