Kattebilleder i oktober

Starter lige den nye måned med en skøn killing, som vi har lånt :wink: #loveforkittens

28 Synes om

Havde I ikke rigeligt af dem selv :huh:

2 Synes om

Nej vi fik kun en killing, det er lidt øv med ene killing, så vi har lånt en burmeser killing

10 Synes om

Hvor er det skønt at se hvordan nogle killinger bare blomstre op, når andre i flokken er flyttet hjemmefra.

skønne Aurora er blevet et rigtig puttedyr :smelter: det er så synd at alt er gået i vasken for hende kommende ejer, så det ser ud til hun bliver ledig igen :ked:

17 Synes om

Min smukke Yoyo :heart: (selvom hun ser lidt ond ud :grin:)

20 Synes om

Dronningen… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 31.08.2018.

20 Synes om

Mercedes som prinsessen på ærten

Mascot

Lasse

16 Synes om

Er du sikker på, det nu også er DIN Yoyo? :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Det bedste ved hjemmekontor er mine vanvittig dygtige assistenter. Som vanligt er 1. assistent Theodor på bordet, dygtigt sekunderet af Cooper. Jeg kommer til at savne det lille myr når han flytter om ca 3 uger.

16 Synes om

Jeg er også lidt i tvivl om, hvem der ejer hvem her… :grin:

1 Synes om

Når man har 4 menneskebørn, men det alligevel er katten der ender på mobilen…

19 Synes om

Det er også et virkelig godt billede af Fritzz the Pirate :black_heart:

3 Synes om

Mor gad ikke give en tår tørmælk, så må man jo overtale far. De lå der en halv time og spandt alle 3, så det var åbenbart gensidigt godt :wink:

18 Synes om

At have killinger er daaaarjligt kan Blua skrive under på :smiling_face_with_three_hearts:

Det vender, når du får barnebarn :wink:

19 Synes om

Mascot og Aicha

12 Synes om


Den her halvgamle matriark er bare en dejlig mis :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Fritzz har overtaget min Instragram-konto, så nu hedder ‘vi’ ikke længere katialionheart men dirtyfritzzandfriends. :smiley_cat:
Og så er det jo godt at herren er leveringsdygtig i sjove udtryk. :smile:

20 Synes om

:two_hearts:

21 Synes om

Fine hvide poter og en stribet hale… :hjerte:


Bastian, 02.10.2019

21 Synes om