Kattebilleder i oktober

Vores gamle pelsdyr. :heart:

21 Synes om

Fnug inspicerer brændet…

17 Synes om

Hipster-barnet, nu plus 400g… :heart: lidt over halvvejs i drægtigheden

14 Synes om

At komme forbi soveværelse døren, hver gang jeg skal fra stue til køkken er slet ikke dumt, jeg har aldrig set Jeppe have puttet sig sådan før :inlove:

17 Synes om

Ja :sweat_smile:

6 Synes om

Er man forkælet, når tobenet lægger nullerputten ud på yndlingspladsen, så man holde ud at ligge ude i kulden?

19 Synes om

Nope - man bliver bare behandlet efter fortjeneste… :smile_cat: :ok:
Hilsen, Manse

3 Synes om

Søndagshygge :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Træk et nummer, bruseren er optaget

14 Synes om

Lad mig gætte: I har varmen i gulvet? :tihi:

2 Synes om

Jeps, men lige her var der faktisk kun 4 katte på badeværelset

10 Synes om

Killingerne er 12 uger, og skal 1. gangs vaccineres i morgen. Jeg har stadig ikke fået redigeret billederne af dem alle fra for 3 uger siden, men opdrætter i udlandet spurgte efter billeder af Mellie, så kompromis’et blev at jeg kun tog billeder af hende idag, der var så selvfølgelig rigtig mange gode, så slap ikke for at redigere en masse alligevel :rolleyes2:

23 Synes om

Hvor er hun fin :heart: Skønt udtryk - og et rigtig harmonisk hoved. Ja, hvad ved jeg om den slags - sådan virker det bare på mig. Om det også passer til standarden, ved jeg ikke ikke noget om.

1 Synes om

hvor er hun sød, hun har samme udtryk, som hende af min :hjerte:

1 Synes om


Teenager-Finn.

17 Synes om

Smukke dreng :heart:

Ja. :hjerte: Anne siger, at han ligner mor Bela vældigt meget, og det er jo ikke så ringe endda.

2 Synes om

Det gør han også :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvor er han fin som han sidder der :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Opdrætters reaktion var den samme, ar hun hænger vældigt godt sammen pt, så den er nok ikke helt gal :hoho:

1 Synes om