Kattebilleder i September 2020

Vi har købt ny kurv - en af de her doughnut kurve som der reklameres for mange steder. Den er godkendt overraskende hurtigt - Juliet har indtaget… og lige nu har hun faktisk ikke tænkt sig at dele den… men der gik dog ikke så lang tid… så lå Mira der også :heart_eyes:

14 Synes om

Jeg har hørt om flere katte der bare elsker den

Og ellers stjæler 2 ben dem fordi de er så bløde… Min pige på 4 ved intet bedre end at sidde i den når hun leger

Blua og Guliver i Plantorama :heart::herb:

12 Synes om

Det er meget sjældent at Mercedes og Lasse ligger sammen, men lige nu gør de

15 Synes om

Den har været et hit her ligefra starten… det er sjældent det sker. Lathania, skulle lige lære at den altså var død, og ikke skulle slås ihjel først :wink:

6 Synes om

Gammelfar har fået lov at trisse rundt i (det meste af) flokken idag! Det er gået rigtigt fint, og jeg håber han fremover på den ene eller anden måde kan få lidt fast tid sammen med dem i sine sidste år :slight_smile:


VH
Susanne

20 Synes om

Jeg er ved at falde over ham her

23 Synes om

Falde over - eller falde for, det sidste er da meget nemt. :heart_eyes:

1 Synes om

Finn er rigtig god til at se artig ud.

18 Synes om

Smukke, gyldne Zisse der så¨gerne vil have sig en familie uden killinger, som er noget småkravl man ikke skal spilde sin tid på :slight_smile: Det må vel lykkes til sidst.

15 Synes om

Jeg har været hos min mor i dag og fik taget et billede af hendes huskat Luna på 13 år.

17 Synes om

Det er godt en meeeeget lang kat der i mit myntebed… Og meget flexibel i ryggen… Men alligevel :wink:

15 Synes om

Og tohovedet. :rolleyes: :hoho:

1 Synes om

Frank har fået time out! Det er længe siden vi har haft en dreng der er teenager i huset. Han er en mundfuld :heart:

18 Synes om

Frk. Nuttefjés :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

De kan jo godt, det er da tæt på fællesputning. :lovelove:

15 Synes om

Der er ikke meget Bobtail over Tyttebær - Maja. Hendes hale er vokset Ca 4 cm de sidste 4 uger

16 Synes om

Det er altid rart man kan sove og gå i bad samme sted…

14 Synes om

Frederik keder sig og vil gerne sendes med pakkepost hen til nogen, som gider lege med ham. :tihi:

Tante Fanni gider ikke lege vildt med ham og hans søster er i Tyskland.

15 Synes om