Kattebilleder i september

Se lige den her lille linselus (og det er ikke mig, jeg mener :clown_face:) Derfor har jeg altid kradsemærker på den ene skulder - til dels selvforskyldt, naturligvis, fordi jeg ikke får klippet hans klør ofte nok.

31 Synes om

Træt med træt på :sleeping:

Guliver på sin første udstilling :blue_heart:

19 Synes om

Jeg har fået noget med ryggen. Frida overtog lige min varmepude da jeg skiftede til ispose. Det er sikkert godt for gigten. :blush:

18 Synes om

I dag er det 6 måneder siden min blide kæmpe flyttede ind :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

25 Synes om

Ham her skal bo hos mig. :heart_eyes:
Ihhh hvor jeg glæder mig til at få lidt kanel ind i hjemmet igen. Og langhåret. :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Hvor er han fin Julia… Hvor er han fra?

1 Synes om

Han minder mig faktisk om fætter lavben… han har samme udtryk i øjnene…

Han er smuk og ligner en der vil passe perfekt ind ved dig

1 Synes om

Fra Nyx/Sanne. :grinning:

1 Synes om

Uden fototråden her skal ende i for meget snak, så er det meget heldigt at han minder om Arthur. Sixten skal fylde nogen meget store tomme sko. :crown:

2 Synes om

Lige lidt blær - Joy blev BIS på Jyrak udstillingen i Lem dd.

Hun vandt med stemmerne 3-0 :heart_eyes::heart_eyes:

Så fin og sød hele dagen.

og for dem som ikke er med på udstillingsforkortelser så betyder BIS Best in Show. Hun fik den som ungdyr. Dvs katte mellem 7 og 10 mdr. Joy er 9.5 mdr

20 Synes om

Min veninde, der passer kattene mens vi er på ferie, kunne ikke passe dem i går, så der trådte en af vores andre venner til :slight_smile: Han skrev at han ikke havde set skyggen af Mille (hun har ikke tilgivet ham, at han skilte sofaen ad da vi flyttede) :tihi:
I dag overtog min veninde så, og vupti gad Mille godt kigge frem :slight_smile:

13 Synes om

Ja, at han skilte sofaen ad kan ikke tilgives…

Smukke fyr :inlove:

4 Synes om

Ha er så smuk, og gæster roser også hans udseende :smiley:

Han er et ordentlig skrummel, sådan størrelsesmæssigt, og har et skønt mildt sind.
Og så lyder han som en lille killing når de leger brydekamp - helt uden at der er noget galt.

4 Synes om

BFF :two_hearts:

17 Synes om

Sikke en fin bandit :hugs: jeg må lige spørge og det er bare ren nysgerrighed og uvidenhed - du nævner lige langhåret… han ser nemlig ikke langhåret ud-men det kan måske bare ikke ses på billedet? :see_no_evil:

Han er langhåret i orientaler standard. Her er mine 2 piger. En langhåret lilla og en korthåret sort tabby.

15 Synes om


Det er jo totalt win/win, barnet er selvkørende og underholdt, og det samme er katte + killinger. :klappe:

21 Synes om

17 Synes om

Man ved at man har fået en kaos rubinstein killing hjem når han på første udstilling næsten sover fra det hele :sleeping:

18 Synes om