Kattebilleder i september

Hvor er de skønne - både barn og killinger :heart_eyes:

1 Synes om

Sådan kan man også sove :sleeping:

16 Synes om

Kaos rubinstein? Eller - kaos robust måske? :hoho:

1 Synes om

:klappe: :rofl:

2 Synes om

For nogle dage siden hjalp Theodoristen med at arbejde. Han havde fået skruet rumpetten ind i kassen, hvordan ved jeg ikke :lol:

I dag har jeg ryddet op på mit skrivebord og lagt en poncho på det - det ser da noget mere behageligt ud for den lille killing :heart_eyes:

Som det ses kan han foldes meget sammen hvis det skal være …

19 Synes om

Så fortsatte turen til skønne Wien, hvor vi har gået ned af Kahlenberg, efterfulgt af et glas sturm på et hyggeligt sted, hvor vi fik stillet lidt af vores katte abstinenser :inlove:

Den vi nussede nåede vi ikke at få billede af kom ned fra træet, men dens mor tog samme tur :slight_smile: De havde også en smuk rød kat, vi desværre ikke fik billede af, mens den lå og puttede midt på bordene :tihi:

12 Synes om

Nuuuhr mine tøser har røget en fredspibe og tog sig bagefter en morfar sammen :heart_eyes:

18 Synes om

Brotherlove :two_hearts:

18 Synes om

Tortie mix på dyne. 2 og 16 år. :blush:

17 Synes om

Og love :two_hearts::two_hearts:

20 Synes om

De er virkelig smukke, og sikke fantastiske farver de har :heart: Er de på nogle måder beslægtet med hinanden?

1 Synes om

Tak :slight_smile: Nej det er de ikke. Frida (til højre) fik jeg for 16 år siden. og Fiona fik jeg for to år siden sammen med hendes bror Alfred. Egentligt fik jeg Alfred først, men da jeg hentede ham sad Fiona og stak poten ind til ham i transportkassen. Det kunne jeg ikke få ud af hovedet, og jeg havde også været meget betaget af hende i kuldet. Så hun kom til et par dage senere. :slight_smile:
Skæbnen ville så, at de piger knyttede sig meget til hinanden. Nu passer Fiona på gamle Frida, ligesom hun passede Fiona, da hun var lille og ny hos mig. Fiona kan et eller andet, hun virker også meget beroligende på mig. Min healings (s)kat kalder jeg hende <3

10 Synes om

@Frida Tak for svar :slightly_smiling_face:
Hvor er det dejligt, at de har så tæt knyttet et bånd til hinanden, og at Fiona passer godt på Frida :heart:
Nogle katte har bare noget over sig, der gør, at de skaber en ro og omkring sig og påvirker os med deres væsen. Det er den bedste form for terapi, man kan få.

1 Synes om

Forklaring på Rags’ krave i dette indlæg. :disappointed_relieved:


Dushara Cathal Caithlin & Dushara Tatters and Rags, 31.08.2018

11 Synes om

Alfred i skoven. :heart_eyes:

16 Synes om

Gisle undersøger om der er noget der er værd at læse :grin:

23 Synes om

Åh hvor er han fin med den sorte næse midt i det hvide. Det har jeg ikke lagt mærke til før. :heart_eyes:

6 Synes om

Når man bare vil putte i hulen som faktisk er alt for lille! Spændt på hvordan han får sig klemt ud af den igen :joy:

15 Synes om

Lulu fik lige lov at nyde lidt ude-vejr idag mens de små puttede

:two_hearts:

16 Synes om

Den sødeste kat i verden :love:

19 Synes om