Kattebilleder i september

Bedste venner

15 Synes om

Hvad med hende der Cookie-toesepigebarnet… har hun godkendt ham :smirk:

Nej ikke endnu, hun vil gerne snuse til ham men så snart har kigger på hende, så hvæser hun.
Hun løber også så hormonerne sidder udenpå pelsen :wink:

1 Synes om

Kom ikke og sig at Mulle ikke har grønne øjne :sweat_smile:

Nogen andre Orientalere der kan slå den :sunglasses:

12 Synes om

Kan altså ikke huske om det er Ok at vedhæfte mere end ét billede - men jeg vover pelsen og håber ikke jeg bliver straffet for hård! :muhaha: Hvis jeg har lavet lovbrud. :joy:

Ham Iqbal er altså datterenes favorit misling :lovelove:

16 Synes om

Han ser da også ud til at være glad for hende :heart_eyes:
Dine søde billeder viser tydeligt, hvor stor glæde børn og katte kan have af hinanden :ok:

3 Synes om


:two_hearts:

16 Synes om

Det ser ud til, at Tyson har vundet alles hjerter på knock-out :heart: Måske bortset fra mormissen? Hvad er det i øvrigt hun hedder - Lulu eller …?

Ja det har han bestemt, han leger med alle, selv vuffer :clap: mormis hedder Lulu ja, hun hvæser ikke af tyson mere og hun forsvarer ham når vuffer leger for meget med ham, men hun vil ikke putte med ham… men hun har accepteret ham og de kan spise ved siden af hinanden, så det dejligt, det skal nok gå godt :hugs:

12 Synes om

Her står de faktisk og spiser på skift, Tyson ville lige smage vuffers mad :relaxed:

2 Synes om

Så kan man vist godt at Lulu har accepteret Tyson :relaxed:

19 Synes om

Det er nogle gange nemmere at få en ny kat når der er jævnaldrende killinger i huset, for så bliver den jo bare til en af børnene

Tillykke saa :smiling_face_with_three_hearts:

Hvad har I saa faaet?

Jeg tror Line svarer på JannieT’s indlæg :wink:

Jep bare et svar på et billed… har seriøst svært ved at skilde mig af med øh killinger i tiden…

1 Synes om

hehe… ja og jeg laeser som vinden blaeser :hoho:

Nemlig-og det var præcis min tanke da jeg besluttede mig for kat nr.2 :hugs:

Der var en rigtig beslutning jeg tog der :relaxed:

Lulu var med ude på aftentur idag :clap:

14 Synes om

Sødeste Artemis er på udkig efter et hjem - hun er sød og kæle og og og og :hjertehop: :hjertehop: :hjertehop: Godt nok kun 8 uger dd, så det varer lidt inden hun er klar (og jeg er færdig med at nusse hende)

17 Synes om

Aaaai hvor er hun fin og virkelig smuk :two_hearts:

2 Synes om