Kattebilleder i september

Synes ikke smukke Bastian ser helt tilfreds ud - har den slemme abekat drillet ham? :star_struck:

1 Synes om

Vi har haft besøg i eftermiddag :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 Synes om

Man kan få en god fart på med de sejl :stuck_out_tongue_winking_eye::sailboat:

5 Synes om

Det var da en imponerende vægt. Jeg synes nemlig ikke, at de ser ud til at veje så meget igen - men så fik jeg da lige det på plads.

Flotte billeder af en rigtig smuk kat :hearts:

Mange tak :smiley:

Siamesere og orientalere vejer tit mere end hvad man tror for der er ikke noget pels til at skjule noget :wink:

1 Synes om

Hans far er godt nok også lækker @Katho :inlove: Hvis lillfisen kommer til at se sådan ud SKAL jeg bare se ham IRL på et tidspunkt.

Ja han er nemlig rigtig fin :smiley:

Du kommer jo ind i mellem forbi disse kanter, så du kan altid kigge ind :wink::+1:

1 Synes om

Hvem er det, der er blevet nærmest lige så mørk som Sugieh?

Sjovt - det sad jeg også og tænkte. Men det må vel være Brian, eller hvad @_DK_Sugieh …?

Er der mere brød? :croissant::bread::baguette_bread::yum:

14 Synes om

Det er Brian :slight_smile: Han er blevet meget mørk men lyset snyder også lidt for han er ikke helt så mørk som Sugieh :slight_smile:

Tyson er faldet rigtig godt til og vokser godt. Han er stor fan af tv’et :relaxed:

17 Synes om

Han er super kær - og tydeligvis også videbegærlig… :wink:

Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor har han halsbånd på?

Pynt :rofl: jeg fik det gratis og synes farven matchede ham meget godt :heart_eyes:

Skal vi sove nu… ikke lege? …bare lidt?

21 Synes om

Theodoristen holdt audiens i MaxiZoo i Århus C det meste af søndag. Han.er ikke blevet udstillet siden marts og han hyggede sig for vildt og lå på denne hylde en god del af dagen. Men ellers i bur med åben dør og dejligt mange publikum vsr forbi og sige iihhhj og aahh og det nyder han så meget.

19 Synes om

Jeg bemærkede også halsbåndet. Det ser ud til, der sidder en klokke i det. Det kan godt være, katte kan vænne sig til det ude problemer - det ved jeg ikke. Men selv ville jeg nok synes, det var irriterende, hvis jeg skulle gå med en klokke om halsen - og kattes hørelse er mange, mange gange bedre end min :slight_smile:

Du er sikkert allerede opmærksom på, om det er et sikkerhedshalsbånd, der går op af sig selv, hvis det udsættes for pres. Det er selvfølgelig vigtigst, hvis han på et tidpsunkt skal ud at rende, men lur mig, om ikke også en nysgerrig killing kan finde noget at hænge fast i indendøre :hoho:

7 Synes om

Ja der er en klokke i den og jeg syntes i starten at det var fedt at kunne høre hvor han var :see_no_evil:

Jeg tog det faktisk af ham igår da jeg tænkte det måtte irritere ham at de andre killinger synes det var sjovt at angribe klokken på ham, selv når han sov :see_no_evil: så ingen halsbånd, men godt så det ud de dage han havde det og han vænnede sig faktisk hurtigt til det :grin:

4 Synes om

Vores nye pige er gået i løbetid og hun lider bestemt ikke i stilhed :ahhhhhhh:

3 Synes om

Bamdutter banditter

18 Synes om