Kattebilleder i september

:yikes: :besvimer:

Kan kun svare for mig selv - men det bliver et klart “Nej” herfra… :face_with_raised_eyebrow:

Max. afslapning … :smiling_face_with_three_hearts:

21 Likes

Der foregår åbenbart noget spændende inde under skænken :slight_smile:

Først en vældig ballade inde i stuen, så løb Asani fra den ene ende af skænken til den anden, mens han hele tiden holdt øjnene under den. Han forsøgte endda at mave sig ind under den. Men han har haft det lidt for godt, mens jeg har forsøgt at holde sul på Chili, så det lykkedes alligevel ikke.

Chili var også henne at kigge og sidde på lur. Så det store spørgsmål var selvfølgelig: Mus eller frø?

I lyset af de sidste dages invasion af små lig gættede jeg på en frø, og jeg havde ret. Da jeg fjernede tingene foran skænken, og frøen ikke havde noget at gemme sig bag, kom den frem, og så gik den vilde jagt gennem stuen. Heldigvis endte jagten med mig som sejrherre. Frøen blev fanget og lempet ud i græsset.

18 Likes

Gisle kandiderer i hvert fald seriøst til titlen. Han har sat sig i hovedet at jeg ikke må sove om natten hvis han er vågen, så vi har nogle gevaldige slagsmål ind imellem. Han har det med at vinde :rage:

9 Likes

Han mangler en lillebror/-søster at lege med … :wink:

2 Likes

Hvis bare jeg troede det hjalp, ville han få en med det samme! Meeen …

Kaluwa

19 Likes

En lettere fornærmet, nyvasket Finn. :expressionless:

15 Likes

En plads i solen :slight_smile:
Karla nyder livet i kattegården :slight_smile:

15 Likes

Åh åh…Cocio står og lytter ved hegnet ind til naboen…naboen har fundet sin plæneklipper frem :scream:
Så er det bare ind…den er farlig…meget …syntes Cocio :sweat_smile:

17 Likes

Alvin den frække…hvad den kat ikke kan :scream:

Han åbner døre, skabe…piller ved alt…er en bølle…men hvor jeg elsker ham :heart:

Uploading: IMG_1844.JPG…

14 Likes

Udover de andre gode egenskaber, så er han jo også ualmindelig smuk :grin:

1 Like

Tak og ja :heart: Og se et foto jeg fik i dag af hans bedstemor…hvor han ligner hende :heart:
Hun har nok større ører end ham men ellers…samme udtryk :heart:

image

12 Likes

Hun er også smuk - er hans forældre også gråstribede?
Jeg ved ikke, hvad den rigtige betegnelse er :smile_cat::smile_cat:

1 Like

Hvor jeg elsker at falde over sådan et billede i en boligannonce :smiley_cat:

20 Likes

Det er godt at have en nullerput, når efteråret banker på…

@kamikaze Er der mon en salgstråd på vej med nye nullerputter? Denne kunne godt klare en opdatering :slight_smile:

13 Likes

Nej, hans far er rød sølv og hans mor tortie…mener jeg at de er

1 Like

Er det tilladt at spørge til, hvordan det går med Karla, Cocio og de næsvise drenge?

Så skønne billeder :heart::heart::heart::heart::heart:

1 Like

Ja det er det da :slight_smile:
Karla går nu rundt mellem de andre.(ikke Alvin og Pollo endnu)
Det går ok, de er ikke sådan perlevenner, men der er ingen slåskampe :slight_smile:
Alvin og Pollo er stadig efter Cocio, eller det vil sige de kan ikke komme efter hende for vi må dele tiden med hvem der er lukket fra.
Karla er heller ikke sammen med Alvin og Pollo endnu, men de kan se hinanden gennem netdøren.:slight_smile:

3 Likes