Kattebilleder i september

Alvin den frække…hvad den kat ikke kan :scream:

Han åbner døre, skabe…piller ved alt…er en bølle…men hvor jeg elsker ham :heart:

Uploading: IMG_1844.JPG…

14 Synes om

Udover de andre gode egenskaber, så er han jo også ualmindelig smuk :grin:

1 Synes om

Tak og ja :heart: Og se et foto jeg fik i dag af hans bedstemor…hvor han ligner hende :heart:
Hun har nok større ører end ham men ellers…samme udtryk :heart:

image

12 Synes om

Hun er også smuk - er hans forældre også gråstribede?
Jeg ved ikke, hvad den rigtige betegnelse er :smile_cat::smile_cat:

1 Synes om

Hvor jeg elsker at falde over sådan et billede i en boligannonce :smiley_cat:

20 Synes om

Det er godt at have en nullerput, når efteråret banker på…

@kamikaze Er der mon en salgstråd på vej med nye nullerputter? Denne kunne godt klare en opdatering :slight_smile:

13 Synes om

Nej, hans far er rød sølv og hans mor tortie…mener jeg at de er

1 Synes om

Er det tilladt at spørge til, hvordan det går med Karla, Cocio og de næsvise drenge?

Så skønne billeder :heart::heart::heart::heart::heart:

1 Synes om

Ja det er det da :slight_smile:
Karla går nu rundt mellem de andre.(ikke Alvin og Pollo endnu)
Det går ok, de er ikke sådan perlevenner, men der er ingen slåskampe :slight_smile:
Alvin og Pollo er stadig efter Cocio, eller det vil sige de kan ikke komme efter hende for vi må dele tiden med hvem der er lukket fra.
Karla er heller ikke sammen med Alvin og Pollo endnu, men de kan se hinanden gennem netdøren.:slight_smile:

3 Synes om

Lige et foto af Apollon…Pollo :heart:
Ikke så mange foto af ham, han ER bare ikke til at tage foto af…:slight_smile:

Det er ikke til at se på fotoet her…men hvor er han stor og…lidt, bare lidt for tyk :sweat_smile:

15 Synes om

Donkey er meget glad for at vi er kommet hjem fra ferie, han har nærmest ligget på skødet af én af os hele weekenden :heart:

13 Synes om

Så blev det efterår i kattegården :slight_smile:
Lidt Lyng, pyntegræskar og kastanjer rundt omkring :slight_smile:


12 Synes om

Hmmm… hvilken gåseart er her tale om…? :thinking: :grin:

4 Synes om

Ja…den er svær :joy:
Jeg tror at jeg skal ud og have klistret et par øjne på den også :grin:

1 Synes om

Løvehjerte fangede de her par banditter idag :heart_eyes: Hun kan altså noget med et kamera :ok:

13 Synes om

Morgen hygge i sofaen :heart:

14 Synes om

Finn hænger ud i sin sturdi under udstillingen i går.

14 Synes om

Åh bedste ven, jeg har savnet dig…

Søndag aften høl Pelle som om hans liv havde ende. Hvis ikke han fik lov at komme ud NU, så ville han dø af indespærrethed :yikes: Til sidst lod jeg ham kigge ud i garagen, mens vi tømte de sidste ting ud af bilen. Det har han fået lov til et par gange før - no problem. Han forsvandt straks ind i naboens have, og jeg tænkte “så gå da ind og hils på ham, så vi kan få ro”. Da vi var færdige var der ingen Pelle. Fint, du får en timestid - så er det ind! Der var imidlertid ingen Pelle en time senere. Så vi gik i seng og forventede at finde en sulten Pelle klar næste morgen - luk mig ind. Men der var ingen Pelle… Dagen gik med at kalde på kræet, men han dukkede ikke op. Næste morgen stadig ingen Pelle, så jeg efterlyste ham på One Horse Towns FB gruppe. Ud på eftermiddagen var der bid - nogen på den næste vej havde filmet ham på vej mod deres fordør, hvor han konstaterede at der ingen hjælp var at hente, så han luskede af igen. En time senere igen spottet i nærheden - ergo var kræet da i det midnste i live. Jeg var ovre og kigge på gaden, ingen Pelle… Arrrrgh! Jeg var MANGE gange ude og kalde… naboerne må vel tro jeg er tosset. Bedste ven Luffe var påtrængende - hvor er min ven?

Endelig kl. 20,30 da jeg var ude og kalde igen-igen-igen kunne jeg høre et lille mjav langt væk. Så jeg kaldte endnu højere PELLE??? Der kom omgående svar lidt højere. Så jeg kaldte igen. Og så skal jeg da ellers love for at Pelle var på rette kurs. Han råbte op hele vejen hjem - jeg kommer nu mor, bliv ved med at dirigere mig hjem! Endelig dukkede han op - det var en meget glad sprællemand der blev båret ind. Gik direkte i madskålen - efter næsten 48 timers eventyr var den lille mave tom! Så fik vi vold-nussetur :slight_smile: Mere mad. Og SÅ ind og sove på sengen. Træt lille Pelle, med sin bedste ven Luffe.
Pelle er ikke så dygtig som Søren Sko og kan ikke selv komme over hegnet - det er måske meget godt, hvis ikke hans kompas er bedre end det der :slight_smile: Godt han kom hjem - hans ører fejler i det mindste ikke noget :slight_smile: Og NU kan vi tage på ferie med ro i sindet - Pelle er på den rigtige side af hegnet.

26 Synes om

Min søster og svoger stod som regel op før mig og min søster tog dette billede af Bøllen, den ene morgen … ‘‘Hvad med at skænke lidt mad op i skålen, Dame?’’

Min svoger er frimurer og han synes Bølle-Bjørn ser så pæn ud i kjole og hvidt, at han overvejer at anbefale ham til optagelse i logen :rock::penguin:

21 Synes om

Jeg har lige modtaget min nye lænestil i dag - og hvem har straks fået ejerfornemmelser ? :smile_cat::smile_cat:

20 Synes om