Kattebilleder - januar 2017 (kun ét ad gangen)

[QUOTE=HolmeInc;1301381]
og for en gangs skyld sidder han fint med begge poterne fremad :-)[/QUOTE]

Det er han jo tvunget til, hvis de ikke skal rage udenfor…! :høhø::stuck_out_tongue:

Dagen efter nytårsaften…
Sikken fest vi har haft nu i nat…åh ja, åh ja…åh…

Bastian har fået en pinup-kalender… :høhø:

En italiensk Flickr-ven har sendt os en kalender med skønhederne Alice og Ellen… :ok:

Morgen/formiddags puttehygge oven på mig. :hjerte:

Løven i bur…

Måske ikke verdens smukkeste løsning, men Theodor elsker sin veranda og jeg elsker ikke at skulle bekymre mig om at han prøver at flyve…

[QUOTE=HolmeInc;1301506]Løven i bur…

Måske ikke verdens smukkeste løsning, men Theodor elsker sin veranda og jeg elsker ikke at skulle bekymre mig om at han prøver at flyve…[/QUOTE]

Man lægger da knapt nok mærke til nettet - opmærksomheden er rettet mod skønne Theodor :hjerte:

Vores “tvillinger” Jussi & Joey 11 uger gamle.

Jeg har i dag leget lidt med et lagen for at lave et lille ‘hjemmestudie’ :slight_smile:

Jeg synes selv, at det gik helt ok :slight_smile:

Nu skal jeg så bare lige have hevet kattene derud en dag med nok naturligt lys, så det er til at holde øjnene åbne. James ser en smule skeptisk ud :tihi:

Honey-boney bæst og Juliet der nyder en stille stund… efter Juliet havde fået at vide hun skulle opføre sig ordentlig :hjerte:

I morgen ryger træet ud, så nyd det, mens det er der… :smiley:

Bimsebørnene Leo og Eliza dagen efter deres ankomst i Indien. Familien holdt julemorgen med gaver, og der var selvfølgelig pakker med nyt legetøj til de nye familiemedlemmer :slight_smile:

6 ny vaskede banditter er klar til weekendens show

[video=youtube_share;sIvHFFCiO38]- YouTube

[QUOTE=Jeanette;1301716]6 ny vaskede banditter er klar til weekendens show

[video=youtube_share;sIvHFFCiO38]- YouTube

Smukke killinger :inlove::inlove:

Kan se at jeg ca 16.00 skrev til Claus at Jeppe og jeg puttede på sofaen. Siden da har han taget to gåture, fra mig hen til armlænet i den anden ende af sofaen og retur til mig, for at putte mere:hjerte: Lige om snart er det 5 år siden, at vi mødte den skønne fyr, og jeg fortryder ikke at han kom med hjem:hjerte:

Bertil fik en masse kattesnacks og vådfoder af min veninde til sin fødselsdag for et par uger siden. Kassen er rigtig god :rock:

Bland du dig bare HELT udenom det her… Brian kan også visneblikket :smiley:

Mig og MIN moaaaar :hjerte:
Jambalaya hygger med mor Felina.

Min dejlige Nino :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=sumsum;1301792]Min dejlige Nino :hjerte::hjerte::hjerte:
[/QUOTE]

Sikke en charmetrold! :wehuu:

Nimbus gik en tur i haven her til morgen :love2:

Trods cancer har han det stadig godt, og vi nyder hver dag :hjerte: