Kattebilleder januar 2018

Jeg er totalt vild med Earlen - den er SÅ meget spitting image af min ex-skovkat :heart:

1 Synes om

Herligt billede :+1::+1::+1::+1::+1:

Tittebøh … og godmorgen :grinning:

16 Synes om


Tonto er blevet en stor dreng, og kan simpelthen ikke huske om jeg har vist ham her inde - syntes kun jeg kan finde killingbillede af ham. :laughing: min hukommelse er som en si, så beklager hvis jeg allerede har vist det. I tåler nok at se det igen. :heart_eyes:

19 Synes om

Hvor er han flot! :heart_eyes:

4 Synes om

@Bidt_af_en_gal_kat Mange tak :smiley:

Det var så lidt :slight_smile:
Ham kan vi godt tåle at se flere billeder af :smiley:

1 Synes om

:blush:

I seng?! Mig?! Nej tak?!

19 Synes om

Søndag :sleeping::sleeping:

19 Synes om

Tykke Trunte glæder sig vist snart, til det er ovre :wink:

24 Synes om

Hun ser godt nok klar ud :slight_smile: Hvornår er det, at det er?

Først den 17., så der er nogle dage tilbage at vokse i :wink:

1 Synes om

Og jeg skulle lige teste mit nyindkøbte objektiv til indendørs brug - altså et lysfølsomt et af slagsen (Sigma 30mm f/1.4) og dette var allerførste skud - så det virker jo lige efter hensigten! At kattegruset de slæber med ud fra kattebakken så også fremstår knivskarpt, er mindre heldigt :wink:

Og lige en sidebemærkning: Det er ikke til at se, at dagen før støvsugede jeg - men selvom både katte og jeg er utroligt glade for Greenwoods Plant Fibre (plantebaseret klumpende trægrus), så hænger det bare lidt mere fast på poterne end betonit produkter … men er så også meget nemmere at feje op (og få øje på LOL)

19 Synes om

Dagens billede af Fritzz:

26 Synes om


Sporadisk spredte søndagskatte :smiley:

25 Synes om

Grundlæggende er dine katte skønne, og billeder af dem ligeså, men billeder af Fritzz kan lige lidt mere. :wehuu:

3 Synes om

Hold nu fest hvor er de søde <3

3 Synes om

Mens den lille og manden har taget én lur :tihi: har jeg haft ro og tid til at skyde helt friske billeder af Hilaku :love:

@Susanne_W Ham Cowboy har gjort det godt. :p:

25 Synes om

I dag røg juletræet ud. Lidt synd for Bastian, som har været meget glad for det. :slight_smile:

23 Synes om

Smukke Bølle-Bjørn i en solstråle :heart_eyes:

24 Synes om