Kattebilleder januar 2018

Mercy mente at jeg skulle vaske hænder i køkkenet :sweat_smile:

12 Synes om

4 Bøhlinger på stribe :heart_eyes:

12 Synes om

Dejlige Oolong :kissing_closed_eyes:

12 Synes om

Det er slet ikke dumt med sådan en hæng ud plads :tihi:

17 Synes om

Bare I ikke falder over ham :slight_smile:

Og Mille har efter at have ignoreret den i snart 4-5 år fundet glæden ved deres nullerput, så fra at være i brug en gang, er den nu dagligt i brug vrd aftentid :smiley: Hun nyder at kunne ligge på første sal og kunne holde med tingene udenfor og trapperne :slight_smile:

11 Synes om

De er overraskende flinke til at flytte sig og løbe i forvejen, hvis de ligger på trapperne når vi går på dem :uha:

2 Synes om

Ja, det lyder altså næsten mere farligt i mine øren! :uha: Jeg kunne lige se det for mig, hvis det var Chilii - så ville hun måske nok løbe i forvejen, men det ville være lige foran mig og helst i zigzag :hoho:

7-9-13 er det gået fint indtil nu :kryds: Men vi er også meget opmærksomme når vi går på trapperne, fordi vi ved de er der :tihi:

1 Synes om

Det er lige præcis sådan Sigga gør! Og en sort kat på en trappe med koksgråt tæppe… :yikes:

2 Synes om

Theodor må ikke ligge på trappen og jeg hersede med kræet de første mange måneder; nu har jeg opgivet og han ligger nøjagtigt som jeres. Så kan han følge med i stuen og samtidig bevare overblikket :wink:

2 Synes om

13 Synes om

Hvor er de altså bedårende - man smelter jo totalt

:heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Takker, specielt koen tryllebinder alle der kommer her :slight_smile:

2 Synes om

Prøv så to bimser, der går på det trin, du skal sætte foden. Jeg er overbevist om, at de virkeligt prøver på at slå os ihjel!

1 Synes om

Hale dyr…

15 Synes om

Jeg støvsuger :joy:

15 Synes om

Hende her :hjerte:

15 Synes om

En vel buket af siamesere, hvor heldig har man lov at være :heart::heart:

17 Synes om

Juliet der for en gangs skyld ligger stille og er vågen. De to ting plejer nemlig langt fra at hænge sammen :rofl:

16 Synes om