Kattebilleder - januar 2021

Er ved at rydde op og støvsuge i mit soveværelse.
Sætter skamlen op på sengen, så jeg kan komme ind i hjørner og straks kommer Alexander.
Jamen hvorfor???

13 Synes om

Fordi han kan :wink:

4 Synes om

Her er der sofadag. :heart:

18 Synes om

Stadig bedste venner :heart:

18 Synes om

Nytårsfrisk Spotty :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om


Jeg er ikke ude på ballade…:smirk_cat::scream_cat:
Jeg er bare for nuttet :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

22 Synes om

Og ud af det blå kan alle 3 senge i det nye kradsetræ bruges…

18 Synes om

Jeg glæder mig til, det engang sker her. Indtil videre har mine kun fundet ud af at bruge hulen (Chili) og en sjælden gang imellem sengen oven på hulen (Asani). To hængekøjer og en skålseng er stadig helt ubrugte og fine :slight_smile:

Så fik vi også vinterens første sne…


Dushara Tatters and Rags & Bastian, 06.01.2021.

14 Synes om

Trods utallige opfordringer er det ikke lykkedes mig at få Fiona til at forstå at hun ikke skal ligge på spisebordet. :smirk:
Set fra hendes synspunkt er det perfekt med varm luft fra varmepumpen og nu en kasse til at hvile hovedet på. :crazy_face:

20 Synes om

Vi har også fået sne her.
Kattene ikke helt overbevist om det nyttige i sne

Men fin er min have da blevet

14 Synes om

Hvis det ser ud til at Alexander og Theodoristen er på bordet, så er det bare sådan en slags fatamorgana :wink:

11 Synes om


Vi har siden sommer haft denne misser rendende, den kom ind af kattelemmen og tog gerne kampen op med vores hankat, for at få mad.

Vi tog ham ind tilsidst i en isoleret del af huset, så han ikke skulle sloges med vores hankat og fik ham fremlyst og i går blev en meget glad ejer og kat genforenet.

Ville lige dele denne fantastiske oplevelse med jer :heart:

21 Synes om

Tak fordi I tog jer af ham og sørgede for at han kom tilbage til sin familie.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

3 Synes om

Mine sygehjælpere er ikke til megen hjælp…

12 Synes om

@Eva vi hjælper altid de katte, som kommer her. Vi bor på en gård og her kommer mange tilløbere. De vilde indfanger vi, sendere videre til en fond, som får dem neutraliseret, mærket m.m. og udsat ved en foder vært.
Er de tamme, fremlyser vi dem, hvis vi ikke finder ejeren, så kontakter vi dyrenes beskyttelse og får dem på internat.

Vi har på 1 år hjulpet 5 tamme katte og 4 vild katte.

16 Synes om

Tøserne :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Så serveres der vådfoder … det eneste tidspunkt hvor Bambina (frivilligt) kommer så tæt på de to andre :rolleyes2:

15 Synes om

Efter en hel rastløs dag, hvor Mister ikke har kunnet finde ro idet jeg vaskede sengetøj så han kunne ikke rulle sig sammen i dynen, er der endelig lagt det rene sengetøj på, og så er han løbet i seng :smile_cat::smile_cat:

16 Synes om

Team Trouble

19 Synes om