Kattebilleder - Juni 2016

:hjerte: Ny måned, og nye billeder. :hjerte:

Kasser er altid gode, uanset størrelsen. :stuck_out_tongue:

Banshee havde da absolut ikke planer om at stå op samtidig med os andre i morges :tihi::tihi:

Oprydning i garagen - Søren Sko kom naturligvis en tur over hegnet for at assistere :rolleyes:

Og X-It synes også det er interessant at vi nusser rundt, så han er også henne for at kigge. Han er dog i det mindste en god dreng, der bliver på den reglementerede side af hegnet - altid :ok:

Knud og min 13-årige søn, Mattis.

Have hygge

//youtu.be/uvl1B7folxo

En kølepude til Florian. :slight_smile:

[QUOTE=Cecilie;1285315]
//youtu.be/uvl1B7folxo

En kølepude til Florian. :)[/QUOTE]

Du er en god kattemor:thumbup:

Fanni ligger og slikker sol i vindueskarmen det af dagen.

[QUOTE=Cecilie;1285315]
//youtu.be/uvl1B7folxo

En kølepude til Florian. :)[/QUOTE]
God idé … måske jeg skulle kopiere den til Miden :ok:

Udstrakt i fuld længde foran blæseren - lige til at holde ud :slight_smile:

:ups: Ups, kom til at smide mine billeder i den forkerte måned. Det er også den varme. :tihi:

[QUOTE=Juvena;1285442]Der slappes max af i denne varme.

DeRoy, har søgt skygge i kassen. :tihi:
[/QUOTE]

[QUOTE=galath;1285455]Udstrakt i fuld længde foran blæseren - lige til at holde ud :slight_smile:

[/QUOTE]

Udstrakt i fuld længde foran blæseren:klapper: Det billede, beskriver meget godt hvordan min dag går pt.

  • Og sikke en skøn misser. :hjerte:

//youtu.be/AfarjsgU5X4

Ventilator + drillefjer fra Da Bird, så er Florian både underholdt og afkølet. :stuck_out_tongue:

Idag laver vi:

//youtu.be/_44oMQtNfBA

Yvettes (Prinsessen) første kuld, 3. killing fødes; med velvillig assistance af Vega, killingernes mormor :slight_smile:

Hvad siger eksperterne herinde:? Jeg er forvirret:S:confused:

Camilla - Over hvad? Katten ser absolut drægtig ud? Hvor langt er den henne? :slight_smile:

Så Billy har frugtsommeliggjort Iskra? :tihi:

Forvirringen går på dievorternes farve eller mangel på samme :S Kroppen har den typiske facon, men dievorterne følger ikke med :S

Måske :S Forhåbentlig ikke endnu…

Iskra har haft to løbetider. Den sidste var for 7uger siden, da hun kom på ppiller… Vi håber, det er en falsk drægtighed - det har jeg oplevet før for mange år siden (også med en førstegangsparring) - den udvikler sig som en normal drægtighed, men istedet for at føde, går hunkatten i løbetid. Hun bliver scannet på mandag for at få vished for, hvad der sker i hendes krop.

Forvirringen går på dievorternes farve eller mangel på samme :S Kroppen har den typiske facon, men dievorterne følger ikke med :S

Måske :S Forhåbentlig ikke endnu…

Iskra har haft to løbetider. Den sidste var for 7uger siden, da hun kom på ppiller… Vi håber, det er en falsk drægtighed - det har jeg oplevet før for mange år siden (også med en førstegangsparring) - den udvikler sig som en normal drægtighed, men istedet for at føde, går hunkatten i løbetid. Hun bliver scannet på mandag for at få vished for, hvad der sker i hendes krop.