Kattebilleder - Juni 2016

[QUOTE=dkkorat;1285895]Forvirringen går på dievorternes farve eller mangel på samme :S Kroppen har den typiske facon, men dievorterne følger ikke med :S
[/QUOTE]

Ah, det er nok bare fordi jeg er mere vant til at de hæver og bliver store end at de skifter farve, så farven ser jeg aldrig på :slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;1285895]
Iskra har haft to løbetider. Den sidste var for 7uger siden, da hun kom på ppiller… Vi håber, det er en falsk drægtighed - det har jeg oplevet før for mange år siden (også med en førstegangsparring) - den udvikler sig som en normal drægtighed, men istedet for at føde, går hunkatten i løbetid. Hun bliver scannet på mandag for at få vished for, hvad der sker i hendes krop.[/QUOTE]

Ved de falske drægtigheder synes jeg ikke de tager på, på samme måde som når de er drægtige, og heller ikke at pelsen omkring dievorterne forsvinder i samme grad som ved de rigtige, selvom de godt hæver lidt op :slight_smile:

Hos mine plejer at skifte farve og hæve :slight_smile:

Hos mine plejer at skifte farve og hæve :slight_smile:

Men du må lige opdatere om hun så er drægtig eller ej når I har fået hende scannet? :slight_smile:

Det skal jeg gøre :slight_smile:

Det skal jeg gøre :slight_smile:

Et par dage senere :slight_smile: Vi hører dem slet ikke - ikke ét piv fra en sulten eller kold killing, og der er kun lidt mylder lige når der skiftes plads, ellers fuldstændigt ro og der spises og/eller soves konstant :slight_smile:

//youtu.be/NPbj1iVzJ8g

[QUOTE=Susanne W;1285916]Et par dage senere :slight_smile: Vi hører dem slet ikke - ikke ét piv fra en sulten eller kold killing, og der er kun lidt mylder lige når der skiftes plads, ellers fuldstændigt ro og der spises og/eller soves konstant :slight_smile:

//youtu.be/NPbj1iVzJ8g
[/QUOTE]

Holdes der fælles barselsstue - det ser svært hyggeligt ud :inlove:

Holdedr fælesbarselsstue

[QUOTE=Susanne W;1285916]Et par dage senere :slight_smile: Vi hører dem slet ikke - ikke ét piv fra en sulten eller kold killing, og der er kun lidt mylder lige når der skiftes plads, ellers fuldstændigt ro og der spises og/eller soves konstant :slight_smile:

//youtu.be/NPbj1iVzJ8g
[/QUOTE]

Holdes der fælles barselsstue - det ser svært hyggeligt ud :inlove:

Holdedr fælesbarselsstue

Lige en test med copy-paste fra FB.

Plantede et par blomster omkring mit lille spejlbasin. Theodor nød skyggen fra alunroden og Chap fuglte nysgerrigt med på sikker afstand og klods op af mig.

Chap fik sig noget capnip og en lur i solen. Det er bare så hårdt at være kat her i huset…:lol:

Billederne er noget store men de er cat’n’paste fra min FB profil, desværre ved jeg ikke lige hvordan jeg kan rette det.
.
.

[QUOTE=HolmeInc;1286019]Chap fik sig noget capnip og en lur i solen. Det er bare så hårdt at være kat her i huset…:lol:

Billederne er noget store men de er cat’n’paste fra min FB profil, desværre ved jeg ikke lige hvordan jeg kan rette det.[/QUOTE]

Det tror jeg ikke, du kan. Men det gør da heller ikke noget :slight_smile: Det er vist indbegrebet af en livsnyder :hjerte:

Nu er scanningen overstået:surrender1: Iskra (og Billy) har snydt os, så det basker!:ups: Ppiller kan IKKE forhindre parringer eller drægtighed:gisp: Dyrlægen mener, fostrene er har så forkalkede knogler (det var tydeligt at se, hjerterne slog bagved ribbenene), at hun vil anslå, der er 7-10dage til fødsel:uha: Vi har set to med meget flotte pulse, så min ikke der er mindst 4stk:?:blegne:
Vi har fået travlt med at give hende en fødekasse :lol: Billy får suprelorin i morgen - nu har han bevist, han er fertil:ok:
Fanni kan snart kalde sig oldemor. Oddy kan snart kalde sig farfar. May kan snart kalde sig farmor.
Heldigvis er det vores egen dyrlæge, der har vagten i denne weekend:thumbup: Sandsynligvis forløber alt uden problemer, men Iskra har altså fået ppiller under det meste af drægtigheden, da vi ikke vidste, hun var blevet parret:yikes:

Nu er scanningen overstået:surrender1: Iskra (og Billy) har snydt os, så det basker!:ups: Ppiller kan IKKE forhindre parringer eller drægtighed:gisp: Dyrlægen mener, fostrene er har så forkalkede knogler (det var tydeligt at se, hjerterne slog bagved ribbenene), at hun vil anslå, der er 7-10dage til fødsel:uha: Vi har set to med meget flotte pulse, så min ikke der er mindst 4stk:?:blegne:
Vi har fået travlt med at give hende en fødekasse :lol: Billy får suprelorin i morgen - nu har han bevist, han er fertil:ok:
Fanni kan snart kalde sig oldemor. Oddy kan snart kalde sig farfar. May kan snart kalde sig farmor.
Heldigvis er det vores egen dyrlæge, der har vagten i denne weekend:thumbup: Sandsynligvis forløber alt uden problemer, men Iskra har altså fået ppiller under det meste af drægtigheden, da vi ikke vidste, hun var blevet parret:yikes:

Ha - en hunkats veje er uransagelige :slight_smile: Og hvis I kan se knogler på scanningen, såååå er hun nemlig i hvert fald 7 uger henne :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=dkkorat;1286053]Nu er scanningen overstået:surrender1: Iskra (og Billy) har snydt os, så det basker!:ups: Ppiller kan IKKE forhindre parringer eller drægtighed:gisp: Dyrlægen mener, fostrene er har så forkalkede knogler (det var tydeligt at se, hjerterne slog bagved ribbenene), at hun vil anslå, der er 7-10dage til fødsel:uha: Vi har set to med meget flotte pulse, så min ikke der er mindst 4stk:?:blegne:
Vi har fået travlt med at give hende en fødekasse :lol: Billy får suprelorin i morgen - nu har han bevist, han er fertil:ok:
Fanni kan snart kalde sig oldemor. Oddy kan snart kalde sig farfar. May kan snart kalde sig farmor.
Heldigvis er det vores egen dyrlæge, der har vagten i denne weekend:thumbup: Sandsynligvis forløber alt uden problemer, men Iskra har altså fået ppiller under det meste af drægtigheden, da vi ikke vidste, hun var blevet parret:yikes:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Fanni og Mimi klager over, at jeg griner så meget, at de ikke kan sove bag mine knæ. :pplllllll:

Hva’ snakker du om? Der er masser af plads i nullerputten! Se lige, hvor vi hygger :smiley:

:pote: Mingus

Mor! Jeg klager!

:pote: Lillemanden

[QUOTE=Pernille DL;1286083]

Hva’ snakker du om? Der er masser af plads i nullerputten! Se lige, hvor vi hygger :smiley:

:pote: Mingus

Mor! Jeg klager!

:pote: Lillemanden[/QUOTE]

Masser af plads - Fanta kan sikkert også godt skrue sig ned i nullerputten

:høhø: