Kattebilleder - Marts 2016

Overvejer næsten at gå tidligt i seng :hjerte:

:hjertetildig:

Mikki hygger sig i Polen

[QUOTE=Eva K;1279039]Mikki hygger sig i Polen
[/QUOTE]

Han har da ellers også lidt af et publikum :uha: Men jeg har jo set jeres billeder med de lange køer uden for hallen :slight_smile:

:lovelove::hjertehop::smelter::wehuu::love2: :inlove::hjertetildig:

Folk griner ad mig, når jeg siger, at min kat er en hund. Men han løber altså op til folk, også vildt fremmede mennesker, smider sig ned på ryggen og forlanger at blive kradset på maven. Det er da ikke så katteagtigt, eller hvad? :?

[QUOTE=Cecilie;1279094]Folk griner ad mig, når jeg siger, at min kat er en hund. Men han løber altså op til folk, også vildt fremmede mennesker, smider sig ned på ryggen og forlanger at blive kradset på maven. Det er da ikke så katteagtigt, eller hvad? :?

[/QUOTE]

Det er nok ikke det mest typiske :slight_smile:

Hos os vil både Louis og Rhys bare gerne løftes og nusses af alle - dog blev Louis fornærmet og gik, da Charlotte/Shana kaldte ham tyk :tihi:

[QUOTE=Cecilie;1279094]Folk griner ad mig, når jeg siger, at min kat er en hund. Men han løber altså op til folk, også vildt fremmede mennesker, smider sig ned på ryggen og forlanger at blive kradset på maven. Det er da ikke så katteagtigt, eller hvad? :?

[/QUOTE]

Det lyder som Buster, når vi er ude at gå i selen…

Ja, og der var bare den mængde mennesker hele dagen, begge dage. Det var helt vildt - og de tog billeder og billeder og billeder - og eeeelskede at Mikki lå deroppe og gerne ville nusses med og leges med. På et tidspunkt faldt han næsten i søvn med hovedet på min hånd :inlove:

Det lyder som også som Athea når man møder hende udenfor. Hun elsker også at rulle og blive nusset. Vi har tit selv gæster, der kommenterer på hende, eller ser naboernes gæster komme gående med hende i favnen eller på skuldrene, hehe :slight_smile:

Ej hvor har I alle nogle gode billeder ind. Er desværre lidt slem til at huske denne tråd

[QUOTE=Vipstøsen;1279105]Ej hvor har I alle nogle gode billeder ind. Er desværre lidt slem til at huske denne tråd

[/QUOTE]

Hvor er de bare glade for hinanden. :hjerte:

[QUOTE=Vipstøsen;1279105]Ej hvor har I alle nogle gode billeder ind. Er desværre lidt slem til at huske denne tråd

[/QUOTE]

Måske tager jeg fejl, men jeg en idé om, at billedet burde vende sådan her?

Og hvor er det kært, de er så glade for hinanden :hjerte:

[QUOTE=PivC;1278882]

Sådan så han ud i går aftes. Nu har han tabt den ene :)[/QUOTE]

Og i dag smutter vi til dyrlægen. Den anden vil ikke ud

Gruppebillede :høhø:

[QUOTE=Lykke;1279203]
Gruppebillede :høhø:[/QUOTE]

Åh, hvor er de søde. :smiley:

Hvad mener du med at du ikke har tid til at nusse nu :rul:

[QUOTE=BAB;1279217]Hvad mener du med at du ikke har tid til at nusse nu :rul:
[/QUOTE]
Det er også for dårligt! :venter:
Smukke Toth :hjerte:

[QUOTE=Skattekat;1279218]Det er også for dårligt! :venter:
Smukke Toth :hjerte:[/QUOTE]

Undskyld :ked:, men så er det jo godt at du snart kommer og klapper ham :wink:

Toth deler tydeligvis ikke Bounty og min fascination af Westlife :høhø:

Quin :hjerte: