Kattebilleder Marts 23

Min søster var her en uge og jeg kan ikke huske, om det var på 4. eller 5. dagen, han slappede af og var omkring os … uden at hun skulle røre ved ham, selvfølgelig.
Så du er nødt til at blive lidt længere når du besøger os … bring arbejdstøj :wink:

9 Synes om

Hvor er han dejlig. Og tydeligt at han elsker solen :heart:

4 Synes om

Han elsker at være ude, når solen skinner.
Han har jo været lidt sløj, men nu går det meget bedre, og han tager på igen. :thumbup:

8 Synes om

Uha da. Men godt at han har fået det godt igen. Så er det bare at fede ham op :wink::clap:

3 Synes om

Jeg er gået igang med et meget spændende 3D puslespil med pels og alt muligt :person_facepalming:

22 Synes om

Mens Nalle venter på at se sin årsopgørelse tager han lige en slapper :smile:

18 Synes om

Jeg vågnede i ské med Kodak :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Jeg vågnede i ské med Kodak :smiling_face_with_three_hearts:

Herligt billede af dig og Kodak :heart:

Æseldyret er en dygtig fotograf

:smile:

9 Synes om

En spandfuld gode godbidder og så skal du bare sidde på gulvet længe nok :sweat_smile:

5 Synes om

På gulvet? … hjemme hos mig? … prøver du at give @Dorthe_R blærebetændelse? :cold_face:

8 Synes om

Det bliver vel sommer igen - mens @Dorthe_R stadig sidder der…? :thinking: :smirk:

5 Synes om

Vaffels radiatorhængekøje er blevet vasket, hvilket var yderst tiltrængt, da han syntes det var det bedste sted at aflevere en hårbolle :blegne: Men nu er den dejlig lækker og varm igen, så nu skal der voldputtes :hjerte:

15 Synes om

Hvor ser Vaffel dog ud til og nyde det, så meget at jeg bliver helt varm ved og se billedet :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lige lidt hygge hos drengene, Mascot og Lasse.

19 Synes om

Hyggegutterne Bønne og Mingus :heart:

24 Synes om

Jeg besøgte min faste loppe-pusher i dag og der fik jeg en ny bedste ven … han hedder Emil og er lige som min drømme-huskat ser ud :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Hvor er han fin! :lovelove: :lovelove: :lovelove:

2 Synes om

Han er rigtig lækker :heart_eyes:

1 Synes om

Nåede der til - og tænkte: Har katten lopper…? :thinking: :roll_eyes: :grin:

5 Synes om

Åh Dorte, du er simpelthen herlig med dine hurtige konklusioner, de giver altid et godt grin :lol:

4 Synes om