Kattebilleder marts

De to :love:

24 Synes om

Så skønne. Men hvem er de? :slight_smile:

Asta og Desmond :stuck_out_tongue:

Nemli’ :grin: To sorte husmisser på hhv 1 år og 1/2 år og meget glade for hinanden :hjerte:

4 Synes om

Synes nok det lignede nye katte! Det er lige gået hen over hovedet på mig - tillykke med dem! :flag:

“Beep” lige væk med det kamera. Hvad ligner det , når man sidder her fuldstændig uanstændig og ikke særlig fotogen også stikke det kamera i fjæset på mig :astonished: :tired_face: :see_no_evil: :joy:

15 Synes om

Foto fra i går :slight_smile:

14 Synes om

Havde hun ikke fået tøjet af?

Nu kan foråret bare komme an :muhaha: :sunglasses:

16 Synes om

Jo, fotoet er fra dagen før hun fik det af. :slight_smile:

Og nu sidder du og ærgrer dig over, at du allerede har lagt et billede i konkurrencetråden :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Der er sgu’ da gået Thelma & Louise i den her… :sunglasses::yum:

3 Synes om

Nej, for Spotty synes I andre også skal have en chance :yum:

4 Synes om

Sådan gør man når man gerne vil have sit menneskes opmærksomhed og vil have ham til at stoppe med at se Broen IV …

18 Synes om

Mingus med balladeøjne :smiley: :hjerte:

19 Synes om

Mimi venter utålmodigt på at hun kan få sin nyopererede legetøjsmus igen. Fotografier - uden katte - #124 af velfa - Foto og video - alt andet end kat - Kattegale

16 Synes om

Nu er forårssolen i hvert fald kommer ved sommerhuset, så Sigga og jeg fejrer det med en gåtur :slight_smile:

15 Synes om

Vaffel bryder sig ikke om at jeg kigger på fuglene udenfor. Han mener helt klart at det kun er ham der skal have al opmærksomheden :hjerte:

12 Synes om

Skønneste fjæs! :heart_eyes:

Kan så rapportere, at det er forår - lige nu, i hvert fald…:crossed_fingers:
Manse og jeg mødte lærkerne på morgenturen, og de må være flugt med os hjem - de har i hvert fald hængt over folden og sunget lige siden! :grin:

3 Synes om