Kattebilleder - november '22

Drengene siger mange tak for mus @Dorthe_R … de synes de er vældig underholdende :ok:

21 Synes om


Spotvare fra nemlig.com :joy:

20 Synes om


En lille hyggestund :heart_eyes:

21 Synes om

Du må snart fortælle lidt mere om, hvordan det går. De ser da ud til helt at have fundet hinanden :slight_smile:

EDIT: Ser, du har skrevet lidt i en anden tråd. Men fortæl endelig mere!

5 Synes om

Det var lidt svært at stå op i morges :grin:

19 Synes om

Morgennus :heart_eyes_cat:

23 Synes om

Det ser da ud til at Æseldyret er blevet mere glad for dig :heart_eyes:

1 Synes om

Så glad, at han napper mig … :rolleyes2:
Jeg havde ellers håbet det var slut med lovebites, nu Spotty ikke er her mere …

8 Synes om

Jeg prøver at pakke en weekend kuffert, så jeg kan komme til Aalborg og AalborgMetalFestival, men Nalle synes åbenbart han skal med :smile:



21 Synes om

Jeg holder med Nalle :blush:, han er det det mest vigtige og få med, sidst jeg tjekkede Aalborg, havde de tøjbutikker, samt dagligvarebutik , matas var der også :wink: :smirk_cat:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Det kunne også være hyggeligt, men tænker at det er lidt for voldsomt til ham :grinning: jeg har fået en pige fra min gård som selv har et par katte, til at kigge efter ham. Til gengæld ved jeg han bliver så glad for at se mig, når jeg kommer hjem søndag. Og det glæder jeg mig allerede til :heart: god weekend til jer alle

10 Synes om

:rock: God idé Nalle :rock:

1 Synes om

:rock: God idé Nalle :rock:

Nu skal man også lige tænke på at der bor mennesker i Aalborg, og Aalborg vil aldrig blive det samme igen :smile:

4 Synes om

Han er altså en smuk fyr :heart:


23 Synes om

Ja det er han virkelig :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Mille er gået i seng sammen med Lucas… så fandt jeg hendes madsted i haven… der ligger to døde fugle lige ved vores vindue. En fugl på en stol og en fugl under. :face_with_peeking_eye:

18 Synes om

Samler hun forråd til vinteren? :slight_smile: Skønt billede :heart:

Efterårssøndag på Midtfyn :zzz: :zzz:

18 Synes om

Kan vi lige holde til det Asani og Chili :heart_eyes:

3 Synes om

Det kan da godt tænkes. Har aldrig det det før.