Kattebilleder - november '22

Mille siger godnat. Her er lunt i mit hus… :smile:

17 Synes om

Simba er garnholder :heart:

19 Synes om

Synes det har været en hård uge, jeg har ligget syg hele ugen, Lithia på medicin og dyrlægekontrol idag så vi slapper af arm i arm her i sofaen - elsker den slags pelsterapi det er bare det bedste :heart:

18 Synes om

Manja får en dejlig lur :heart_eyes:

16 Synes om

Rufus :blue_heart:

19 Synes om

:smelter: utrolig smuk fyr :smelter:

1 Synes om

Tak :tak: @FinnFrode for alle dine dejlige billeder af Snehvide :star_struck:, den ene smukkere end den anden :blush:, endeligt fik jeg dem alle nydt. Ja har taget lidt af gangen, tak for din deling. Og nu skal jeg igang med din video glæder mig

Med venlig hilsen

3 Synes om

Tusind tak - og god fornøjelse med videoerne. :slight_smile:

2 Synes om

Snehvide var en ener - ligesom Bastian og som alle de katte vi andre har valgt at dele livet med :hjertehop:

5 Synes om

Jeg undrede mig over, at Jeppe ikke kom ind og sagde godnat til mig som han plejer i går aftes, nu har jeg lige fået sendt et billede der forklarer årsagen, han var med til at spille computer i stedet :hjerte:

17 Synes om

Krads og kik fugle på samme tid. Hankatte kan da godt multitaske… :slight_smile:

Bastian, 21.11.2022.

19 Synes om

20 Synes om

@FinnFrode Er der noget Bastian ikke kan? :laughing:

4 Synes om

Hans håndskrift er ikke så god… :wink:

5 Synes om

@Lonse hvis du pludselig modtager nogle underlige pakker, så ved du hvem det skyldes :rofl:

2 Synes om

@FinnFrode Der kan han lære lidt af Nalle, som er rigtig god til at sætte sin signatur når vi leger

7 Synes om

Begge katte har flere gange vist mig, at de altså også godt kan trykke på lidt af hvert, når de har gang i telefonen :joy: Mille har sågar præsteret at ringe min stedfar op fordi jeg havde smidt telefonen ulåst på sofaen :joy:

7 Synes om

Lee bassen i en stille stund = han sidder rent faktisk stille i et øjeblik. Synes han er blevet en flot ungmis (10 måneder)

18 Synes om

Stjålet fra Bored Panda, (som sikkert har stjålet det et andet sted :hoho:)

Sorte katte er bare noget særligt :lazykitty:

Asta, Desmond og Mitten :hjerte:

9 Synes om

Taget med poterne i kagedåsen :smile:

7 Synes om