Katteejere klogere end hundeejere

Ahaaa…

Aldrig har jeg læst noget så dumt. De baserer det på at katteejere har en længergående uddannelse. :?:?

Og deres sidste kommentar

Den typiske katteejer er af hunkøn - og ofte enlig.

hm hm…

At vi er klogere, det havde man vel nok en formodning om. Dejligt at det
nu er bevist - det ryger straks på CV’et :please:

Med hensyn til at den typiske katteejer er en enlig kvinde -
tja, jeg er ikke enlig, men har det fint i visheden om, at jeg ikke er “typisk” :fin:

:høhø: …naboen er lige gået forbi ude på fortorvet med sin lille tæppetisser :cool:

Hæhæh hvor er det et godt billede til artiklen. :høhø:

Jeg er i øvrigt enlig, og i begyndelsen af min enlig-tid havde jeg i faktisk en sort kat. :muhaha:

sådan en gang fis

er vist ikke klogere end andre, bare fordi jeg har kat:p:høhø:
og jo der findes helt sikkert rigtig mange enlige der har kat, men mon ikke osse der findes mange enlige med hund osv osv.

Betyder det så at jeg har en splittet personlighed :uha:

Vi har jo både katte OG hunde. Nææh jeg er heller ikke enlig, men vi er da absolut heller ikke mange i hustanden, faktisk er vi kun 3…

Nej helt ærlig, sådan en gang pladder at diske op med…

Jeg er…:yatta::heya:

Jeg har da længe vidst det. For er man ikke en smule dum, hvis man gider stå i frostvejr eller regnvejr og vente på en hund gider sk… :bebe:
NB! Har selv prøvet det og jeg følte mig godt nok dum.:høhø:

Prøv læs den engelske udgave af artiklen - det er ikke alt de har taget med i den danske udgave :høhø:

[quote=birtheras;335479]Prøv læs den engelske udgave af artiklen - det er ikke alt de har taget med i den danske udgave :høhø:

GULP :uha:… At blive sammenlignet med Paris Hilton på IQ niveau er nærmest en fornærmelse.

Hun er mig bekendt´skide klog men spiller dum

Det var nu ikke den jeg faldt over, men denne

The contentious allegation - from a catloving researcher - follows the first large-scale attempt in 20 years to estimate the number of pet dogs and cats in Britain’s homes. :høhø:

[quote=birtheras;335587]Det var nu ikke den jeg faldt over, men denne

The contentious allegation - from a catloving researcher - follows the first large-scale attempt in 20 years to estimate the number of pet dogs and cats in Britain’s homes. :høhø:[/quote]

Årh ja :smiley:

Ved godt jeg er klogere end andre. Men viste ikke det var kattenes skyld :tihi:

Ser man det…ser man det…
Nu har jeg så årsagen til mit vid…:yatta: :yatta:

Jeg tror der er noget om snakken. Jeg opfatter faktisk en del kattejere som belæste og sofistikerede.

Jeg er selv klog, enlig og ejer 3 katte. Jeg passer perfekt ind i statistikken. :thumbup:

Jeg viste den til en hundeejer og hun tog meget lang tid om at svare, men jeg selv straks kunne gennemskue, at undersøgelsen holder 110 % vand.

så jeg tror det er rigtig

:slight_smile:

hehe