Katteforsikring tilvalg?

Er der nogen, der har denne type tilvalg enten hos Tryg, Tjenestemændenes eller andre selskaber. Ville I vælge at tegne den med i en evt ny katteforsikring? Jeg kan ikke helt finde ud af om den er “noget værd” eller om det “bare” er et smart påfund :slight_smile: PFT :slight_smile:

Så vidt jeg lige husker, er de fysiske behandlinger listet dækket som almindelig behandling hos Dyrekassen med samme selvrisiko og behandlingsforløb som øvrige behandlinger. Hvis de ikke var indeholdt i forsikringen ville jeg helt sikkert tilvælge dem hvis jeg havde en race med tendens til for eksempel ledproblemer. Tænder og medicin er ikke dækket i eksempelvis Dyrekassen og den ville jeg vælge uanset race da det kan ende med at være en dyrere omgang, både med tandproblemer, men især også med medicin (taler af egen erfaring med medicinen - det er dyrt at have en kat på fast smertestillende for nu 3. år i træk uden tilskud :blegne:)

Vi er helt enige i at man (selvfølgelig) vælger tænder og medicin til, hvis det er muligt :thumbup: Men jeg kan simpelthen ikke greje denne her med fysisk behandling… :?

Jeg valgte Tænder og Medicin til og den med behandling fra da jeg flyttede Buster over i Tryg for et par år siden.