Kattefremvisning i Rødovre, 12. september 2009

Kattefremvisning i Rødovre, 12. september 2009

Viking Cats har taget imod tilbuddet om at stå for dette års kattefremvisning i Rødovre Centrum.

Det bliver en hyggelig og afslappet “mini-udstilling”, hvor du kan vise dine katte frem. Den afholdes ikke som TICA udstilling, der vil ikke være bedømmelser som vi kender dem, men der vil blive afholdt forskellige andre aktiviteter og konkurrencer.

Som opdrætter har du her mulighed for at nå ud til rigtig mange mennesker, da centret er rigtig godt besøgt om lørdagen. Her er altså mulighed for at vise vores katte og vores hobby frem for hr. og fru Danmark - og så er det selvfølgelig alletiders mulighed for at tilbringe dagen med ligesindede katteelskere.

Aktiviteter
Der vil i løbet af dagen blive afholdt flere forskellige aktiviteter og konkurrencer med flotte præmier for både publikum og udstillere. Mere herom senere. Det bliver også alletiders mulighed for at lære TICA bedre at kende og høre lidt om, hvad vi står for og hvordan vi er organiseret.

Pris og tilmelding
Du betaler ikke pr. kat du medbringer på kattefremvisningen, men pr. hele dobbeltbur. Du bestemmer selv hvor mange katte eller killinger du vil medbringe (max 5 killinger eller 3 voksne katte pr. bur). Prisen for et dobbeltbur er 100 kr. og de fordeles efter først-til-mølle. Vi har et begrænset antal bure til denne fremvisning, så tilmeld hurtigst muligt.

Både huskatte og racekatte er velkomne; killinger skal være over tre måneder gamle for at deltage og alle katte skal være vaccineret efter sædvanlige regler, dvs. mindst 14 dage og højst 1 år inden dagen.

Der bliver indcheck fra kl. ca. 08.00; alle katte skal være klar i burene kl. senest 09.30. Fremvisningen slutter kl. ca. 17.00. Mere information om de praktiske detaljer følger senere. Vi tager imod tilmeldinger fra i dag.

Vel mødt i Rødovre Centrum den 12/9 2009.

Viking Cats

Pil… Ser jeg rigtigt at Viking cats holder TICA show d. 19/9

Jeg glæder mig allerede :rock::rock:

Ja, forhåbentlig, hvis vi kan få de sidste detaljer på plads. Mere info følger. :slight_smile:

Jeg glæder mig og har allerede tilmeldt med et enkelt dobbeltbur, hvor jeg regner med at have Hallie og Panda med. :ok:

:kryds::thumbup::tak: Weeeeeee :kryds::kryds:

Jeg har nu bestilt og betalt et dobbeltbur - så bliver det jo spændende at se, hvem der skal være i det -høhø-høhø

Det er godt du ikke kan se mig, jeg er allerede begyndt at vride mig af spænding for hvor i landet det skal foregå -høhø

Jeg kunne evt. lokkes til det … det er efterhånden ved at være sidste chance at blive Mis(s) et-eller-andet -høhø -høhø

Er du smidig nok :stuck_out_tongue:

Jeg har tilmeldt mig med et enkelt bur :slight_smile: Det er et godt sted og der plejer at være masser af interesse -----og masser af præmier :thumbup:
Jeg regner med at tage Callisto og Mira med.

Ihh hvor godt. Vi kommer ihvertfald ud og kigger :thumbup: Håber der kommer lidt stande med nogle gode tilbud på misseting og foder :kryds:

Jeg forstår ikke helt, tror jeg. Holder tica show både den 12.9. og d 19.9.?

Vi har også booket et dobbeltbur :ok:

jamen jeg vil da overveje at komme med et par fladsnuder så :slight_smile:

Jeg har netop booked et dobbeltbur…:slight_smile:

Jeg så gerne komme med min Gismo, men ved ikke liiige hvad han siger til det midt i RC - Men jeg skal i hvert fald ud og kigge. :smiley:

Ingen stande som på en almindelig udstilling…
Sådan har det været de andre år - og jeg kan ikke forestille mig, at Rødovre Centrum vil fravige det princip! De er jo ikke interesserede i konkurrenter til centerets butikker…
Bonnies Dyrecenter, der ligger i Rc, har dog altid en bod ude med lidt gode tilbud af diverse ting og sager :slight_smile:

[quote=Ann K;211409]Ingen stande som på en almindelig udstilling…
Sådan har det været de andre år - og jeg kan ikke forestille mig, at Rødovre Centrum vil fravige det princip! De er jo ikke interesserede i konkurrenter til centerets butikker…
Bonnies Dyrecenter, der ligger i Rc, har dog altid en bod ude med lidt gode tilbud af diverse ting og sager :)[/quote]

Der var da en stand eller 2 derude sidste år :smiley:

Jeg kommer måske og hilser på jer derude :slight_smile: