Kattefremvisning i Rødovre, 12. september 2009

Ja, der var Bonnie Dyrecenter og så stod Grant fra RC der også :slight_smile:

Nu har jeg også bestilt og betalt et dobbeltbur, jeg håber ikke jeg er for sent ude :kryds:

Og selvfølgelig kommer jeg forbi!
Men uden kat… en fed aby og en sur skovkat er ikke lige det, jeg vil være bekendt at vise frem!!! -LOL

Bare rolig det er du ikke :slight_smile: der er stadig et par bure tilbage :slight_smile:

Hvis ikke Bambina og Bølle-Bjørn HADEDE at køre bil :blegne: … så kunne jeg godt have fundet på at tage dem med, men det vil de absolut ikke synes om …
Kommer måske forbi og hilser på :slight_smile:

Du har jo noget, du skal levere til den dag, så det skulle du gerne :stuck_out_tongue:

Har vi forhandlet en aftale om levering :?

Hvornår kan man forvente at høre nærmere om arrangementet??

Jeg har intet hørt ej helelr en kvittering på betalingen.

Ja, af specialsyet sutsko :høhø::høhø:

Ej hvor hygsomt Annie :thumbup: Jeg håber at der er plads til dig også, for jeg fik nyhedsbrev fra Viking Cats forleden, hvor der bl.a. stod at der var enkelte ledige bure tilbage :kryds::kryds:

Jahhh :thumbup: Så kan jeg samle dig op på vejen :ok:

[quote=Mig og Mille T;247285]Hvornår kan man forvente at høre nærmere om arrangementet??

Jeg har intet hørt ej helelr en kvittering på betalingen.[/quote]

Er pengene trukket på din konto?

I ugen op til fremvisningen kommer der besked om de nærmere detaljer.

[quote=Malle;247421]Er pengene trukket på din konto?

I ugen op til fremvisningen kommer der besked om de nærmere detaljer.[/quote]

Ja de er trukket :slight_smile:

Ok jeg venter så bare på at høre nærmere. :slight_smile:

[quote=Mig og Mille T;247440]Ja de er trukket :slight_smile:

Ok jeg venter så bare på at høre nærmere. :)[/quote]

Det skulle være sendt i går :slight_smile:

Jeg har modtaget en mail, så alt e3r på plads.
det er mare mig der er enormt utålmodig :høhø:

Tusind tak til Viking Cats og alle de andre “medfremvisere” for at gøre dagen så hyggelig. Virkelig godt arrangement :slight_smile:

Jeg brugte rigtig meget tid foran mine bure, sammen med Nicki (min ældste søn) hvor vi besvarede en masse spørgsmål. Der var rigtig mange der forelskede sig i Heartbreaker, så mon det resulterer i et nyt hjem til ham? Det er lidt spændende. Jeg løb også tør for visitkort, hvilket er temmelig dumt, når man har et kuld på 6 killinger liggende hjemme i soveværelset :ups:
Der var også rigtig mange mennesker som var enormt facinerede af Anton Husmis. Udtryk som “Han ligner jo en normal kat!” hørte vi mere end én gang :høhø: Han vandt i øvrigt konkurrencen om længste hale :wehu:

Meget enig Annie og i lige måde (også tusind tak for lån af 'sessen’s fine lyserøde bursæt; det tog godt nok kegler) :slight_smile: Det har været en rigtig hyggelig og sjov dag i selskab med herlige “kattetosser” :tak:

P.S. Jeg håber også at du har fundet gode slaver til Heartbreaker, den skønne dreng :inlove: :kryds:

[quote=DK Thomani;255902]Tusind tak til Viking Cats og alle de andre “medfremvisere” for at gøre dagen så hyggelig. Virkelig godt arrangement :slight_smile:

Jeg brugte rigtig meget tid foran mine bure, sammen med Nicki (min ældste søn) hvor vi besvarede en masse spørgsmål. [/quote]

Jeg blir liiiige nødt til at smide en bemærkning om vores yngste kattedommer i dag; det er vel nok en sød dreng du har Annie. :slight_smile:

[quote=Maj-Britt;255918]Meget enig Annie og i lige måde (også tusind tak for lån af 'sessen’s fine lyserøde bursæt; det tog godt nok kegler) :slight_smile: Det har været en rigtig hyggelig og sjov dag i selskab med herlige “kattetosser” :tak:

P.S. Jeg håber også at du har fundet gode slaver til Heartbreaker, den skønne dreng :inlove: :kryds:[/quote]

Tak MB :slight_smile: Nu må vi jo se om der er nogen der ringer :slight_smile:

Ja, Fisen var godt nok fin i mit bursæt, det klædte hende virkelig godt :ok:

Tusind tak Dorthe :slight_smile: Selvom han vist var lidt forlegen, så tror jeg alligevel han nød det. Jeg ku godt li at se ham gå der og vifte med drillepinden, ligesom de rigtige dommere :inlove:

Han sagde i øvrigt også det havde været en rigtig god dag, jeg tror virkelig han godt kunne lide at publikum udspurgte ham om vores katte, og at han kunne svare dem :slight_smile:

[quote=DK Thomani;255935]

Tusind tak Dorthe :slight_smile: Selvom han vist var lidt forlegen, så tror jeg alligevel han nød det. Jeg ku godt li at se ham gå der og vifte med drillepinden, ligesom de rigtige dommere :inlove:

Han sagde i øvrigt også det havde været en rigtig god dag, jeg tror virkelig han godt kunne lide at publikum udspurgte ham om vores katte, og at han kunne svare dem :)[/quote]

Han er jo også Thomani-ekspert og ligger inde med inside information om misserne. :smiley: