Kattegal... Her må jeg passe ind

Hejsa Alle Sammen

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at melde mig herinde. Altså hos de kattegale - her må jeg så absolut passe ind… Når man som mig har meget store poteaftryk i mit hjerte afsat katte og hvor min verden består af katte, katte og igen katte…

Ej ok - så slemt er det heller ikke, men jeg er meget, meget dybt forelsket og fascineret af mine firbenede pelsbefængte øgler (sagt på en kærlig og god måde). Men hvem er jeg egentlig?

Jeg er kvinde født september 1977. Jeg er gift med min stopklods (min mand) fra april 1974. Sammen har vi sønnike på 6 år og delepigen på 12 år.
Derudover er min lillesøster på 26 år også en del af vores husholdning.

Vores lejlighed er indrettet efter at både katte og mennesker skal være her og det betyder selvfølgelig en masse kradsetræer og flere steder hvor vi mennesker kan sove :høhø:, hvis kattene altså lader os få en plads :stuck_out_tongue:

De rigtige ejere af vores lejlighed og hushold er følgende:

  • Gizmo - hunkat - huskat - 10 år gammel. Har et medfødt handicap og lever livet i et beskyttet liv som overforkælet indekat
  • Sebastian - hankat - huskat - 6 år. Fundet kasseret og fik permanent hjem hos os. Har foderallergi - og lever nu livet som en overforkælet indekat og savner IKKE udelivet…
  • McQueen - hankat - british shorthair - 3 år. Han elsker mad og kan IKKE lide dyrlægen, der sætter ham på slankekur og giver ham skånekost mod urinvejssten - så føler IKKE han er overforkælet, men det er han…
  • Nikita - hunkat - perser - omkring 3 - 4 år. Kom til efter os, efter at have oplevet “omsorgssvigt” i hendes fortid. Hun er nu ved at genfinde perserens personlighed. Hun har været i bad og bliver børstet, selvom hun har været nød til at blive klippet ned før hun flyttede ind
  • Malaika - hunkat - perser - 1½ år. Hun er en dejlig og smuk kat - som er rigtig glad for min søster…
  • Julius - hankat - perser - 1 år gammel. Han er en af de mest elskelige katte der findes og vi elsker ham højt… Han er meget doven anlagt, så hvorfor gå når man kan blive båret? Man sætter sig jo bare og kigger op på madmor og så bærer hun en hen til madskålen… Han er helt klart rigtig glad for mig…
    Amanda - hunkat - perser 1 år gammel. Hun er fars mis og elsker at sove i hans side af sengen og skal helst ligge midt mellem mig og ham og hun bliver sur, hvis jeg nærmere mig ham. Jeg skal IKKE komme og tage hendes madfar…
  • Cajsa - hunkat - perser - 17 uger gammel og allerede nu dybt forkælet af sønnike, som gerne deler seng med hende…

Som I måske har gættet ved at læse dette indlæg, så er vores favoritrace perseren…

Det var kort om os… Er der mere I vil vide om os, så bare spørg :wink:

:velkommen:

Velkommen til :heya:
Skøn præsentation! :thumbup:

Vi er meget glade for billeder herinde… :ups:

Velkommen! Sikke en masse katte :smiley: Jeg glæder mig til at se billeder af dem!

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen - I lyder som en dejlig familie :slight_smile:

:velkommen: Du lyder nøjagtig ligeså kattegal som alle os andre herinde :slight_smile:

Velkommen til! :smiley:
du må gerne smide billeder ind :stuck_out_tongue:

:velkommen::velkommen:
Til dig og alle dine misser :slight_smile: håber du bliver glad for at være herinde…

Billeder billeder billeder :ups:

Velkommen til :velkommen: Du skal sikkert nok blive glad for at være her :slight_smile:

Har bare et lille spørgsmål

[QUOTE=Nethe;635948]
Jeg er kvinde født september 1977. Jeg er gift med min stopklods (min mand) fra april 1974.[/QUOTE]

Født 1977 og gift 1974… Hvordan kan det lade sig gøre? :tihi:

[QUOTE=Camilla;635978]Velkommen til :velkommen: Du skal sikkert nok blive glad for at være her :slight_smile:

Har bare et lille spørgsmål

Født 1977 og gift 1974… Hvordan kan det lade sig gøre? :tihi:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Mon ikke, at det er manden der er født i 1974 ?? :p:rock::cool2:

Mon ikke, at det er manden der er født i 1974 ?? :p:rock::cool2:[/QUOTE]

Hihi, sproget er nu sådan en finurlig størrelse :smiley:

:velkommen: til, jeg har selv persere, en skøn race :hjerte:

[QUOTE=Camilla;635978]Velkommen til :velkommen: Du skal sikkert nok blive glad for at være her :slight_smile:

Har bare et lille spørgsmål

Født 1977 og gift 1974… Hvordan kan det lade sig gøre? :tihi:[/QUOTE]

Tja nogle starter jo tideligt :tihi:… Ej der skulle stå gift med min stopklods (min mand) født april 1974:høhø: Og bare rolig… Jeg kan selv finde på tænke sådan… Jeg er nemlig også ordkløver:D

:heya:
Velkommen til…
Håber du bliver glad for at være her…

Godt vi lige fik afklaret det, for ellers synes jeg da også det lød liiiiidt mærkeligt :cool2: :stuck_out_tongue: :høhø:

Men det er dejligt med endnu en perser mama :slight_smile: Du skal huske at melde dig ind i fladsnude gruppen :pote:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hejsa, Nethe - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen: til dig og alle katte-dyrene.

:pote::pote::pote:
:slight_smile:

:heya: og velkommen til dig og alle dine misse-katte :wink:
Glæder mig til at se billeder af dem alle sammen :wink:

Super sjov og udførlig præsentation af dig og dine misser :ok: