Kattegal i Ud & Se

Jeg sad fredeligt på mit arbejde på vej til København og kigede i januars nummer af Ud & Se, det blad der er i toget. Og hvad toner frem for mit øje?

Susanne Wehnert med katte og mand :):rock:

årh hvad! :slight_smile:

ihhh og jeg skal ikke med toget lige pt… du må tage det med hjem og scanne ind til os andre :stuck_out_tongue:

hey - den kan da læses her faktisk:
http://ipaper.ipapercms.dk/DSB/udogse/2012/01/
s. 26 :slight_smile:

Det skal jeg nok :slight_smile: Jeg tog bare et elendigt billede nu med min webcam for at bevise min påstand :wink: Jeg scanner den i aften når jeg kommer hjem eller i morgen, min egen scanner virker ikke hele tiden så måske skal jeg vente på at Manden er vågen, vi får se :slight_smile:

Ah fedt, jeg vidste ikke at det nye nummer var online fra starten, jeg tro’de først det var måneden efter :slight_smile:

Neeej, hvor sjovt at se!!
Tak fordi du lige gjorde os opmærksom på det!!

Ha - ja taget i betragtning af hvor lang tid der er brugt på det så er der ikke kommet ret meget kattebillede ud af det :slight_smile: Fotografen var her hele to gange.
Vi fik bladet med posten for et par dage siden. Claus stirrede længe på artiklens indledning og mumlede så “Er vi ligefrem originaler…?” ja søde skat, når man har så mange dyr, så er man mere eller mindre original :slight_smile:
VH
Susanne

Hellere en god original end en kedelig kopi :wink:

Jamen er det ikke også bedre at være original, i stedet for en mindre kopi?? :lol:

Tak for tippet :slight_smile:

Jo det synes jeg jo også, men gemalen synes mindre overbevist :slight_smile: Og lidt spøjst at læse teksten, for det er plukket ud af hele 2 interviews, og virker lidt… “beskåret”. Kan godt se, at det passer i tråden med de andre originalportrætter :slight_smile: men så kunne det have været lavet på 5 minutter :slight_smile:
(Og mon dem med det fine sort/hvide inventar ville kunne leve med f.eks. en rød kat…? Mon eventyrerens stakke ville overleve en kat, eller ville det hurtigt blive tisset på…? Find selv på flere spændende spørgsmål.)
VH
Susanne

32 katte er dog et stort antal katte - så mon ikke i er lidt originale :slight_smile: Og det er skrevet venligt, for jeg ved jo, at Susanne brænder dybt for kattene :slight_smile:

Jeg er enig, jeg synes heller ikke, at journalisten har fanget det der “gør”, at man bliver kattegal! Men en sød artikel er det nu alligevel :slight_smile:

Knus Gitte

Fotografen var dybt frustreret - han have forestillinger om at han lige kunne komme og stille noget isenkram op og så kunne vi sidde midt i sofaen med mindst 20 katte og så resten på gulvet lige foran. Men sådan er katte jo ikke :slight_smile: Nogle af dem var langt mere interesserede i al det isenkram, han stillede på gulvet. Og alle lugtede lunten med det samme, at der foregik noget (se White Magics meget bekymrede ansigtsudtryk under sofaen!), så de ville overhovedet ikke være i sofaen, når vi prøvede at lokke dem derop. Katte er jo ikke dumme :slight_smile:
VH
Susanne

Nej hvor fint :slight_smile:

Og sjovt: min kæreste ligger i Roskilde-lejr med Tinus, burlesque-fyren.

[QUOTE=Susanne W;763744]Jo det synes jeg jo også, men gemalen synes mindre overbevist :slight_smile: Og lidt spøjst at læse teksten, for det er plukket ud af hele 2 interviews, og virker lidt… “beskåret”. Kan godt se, at det passer i tråden med de andre originalportrætter :slight_smile: men så kunne det have været lavet på 5 minutter :slight_smile:
(Og mon dem med det fine sort/hvide inventar ville kunne leve med f.eks. en rød kat…? Mon eventyrerens stakke ville overleve en kat, eller ville det hurtigt blive tisset på…? Find selv på flere spændende spørgsmål.)
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja altså personligt synes jeg jo det er de to “sort-hvide” der er de mest underlige i den forsamling. Det lyder som om de bor i en installation, altså et kunstværk. Nogen synes åbenbart det er rart, for mig står det som et mareridt. Det er som når man besøger den fine tante og der er så klinisk at man sidder på kanten af en stol af frygt for at støve. Så hellere en masse rejseminder, en knaldrød chaiselongue eller en masse katte :slight_smile: Der kan man da se der bor mennesker!

Ih, det er da blevet et rigtig fint og meget passende kattebillede… Måske ikke helt som fotografen ville det, men meget realistisk! :smiley:

Men ja, det er måske ikke den mest spændende artikel de har fået ud af interviewene :slight_smile:

Det er da et super godt initiativ med sådanne artikler :slight_smile:

Men synd at to interviews skulle koges så meget ned …