Kattegale Burkort

På opfordring fra flere brugere kommer her et kattegale Kort, så vi kan kende en kattegale på udstilling -love -love

Nej hvor smart… -thumbs

Og så er det enda så flot at det gerne må står oppe på mit bur… wauuu

Hvordan får vi det ud? skal jeg sige kopi og gem?

Ja højreklik og gem og sæt det evt ind i word og print det ud -thumbs

og hvis nogen gerne vil have en original i dobbeltstørrelse - hvis det passer bedre til det i gerne vil printe - så bare skriv til [email protected] - så får i den selvfølgelig tilsendt…

den er bare for stor til at vi sådan lige kan have den vist herinde :slight_smile:

Hmm… fåes den ikke i poly udgave -rulleøjne -høhø

jamen søde dig. du køber bare en af de der små juletræs kæder med mange farver… er det så ikke en poly udgave

Vi skulle da lave den på en streamer til bagruden i bilen…Kan man få sådanne noget gennemsigtig selvklæbende papir til printeren…

jamen søde dig. du køber bare en af de der små juletræs kæder med mange farver… er det så ikke en poly udgave[/quote:3lw47zqm]

Uh - dem elsker jeg. Jeg har så dårlig smag, når det kommer til julepynt, (siger Jens)

Men jeg mente nu POLY POTE udgave !! :stuck_out_tongue:

jamen søde dig. du køber bare en af de der små juletræs kæder med mange farver… er det så ikke en poly udgave[/quote:22f6wea7]

Uh - dem elsker jeg. Jeg har så dårlig smag, når det kommer til julepynt, (siger Jens)

Men jeg mente nu POLY POTE udgave !! :P[/quote:22f6wea7]

NEJ NEJ NEJ og heller ikke i kludetæppe udgave -xxrotflmao -xxrotflmao

jamen søde dig. du køber bare en af de der små juletræs kæder med mange farver… er det så ikke en poly udgave[/quote:qnr94bnn]

Uh - dem elsker jeg. Jeg har så dårlig smag, når det kommer til julepynt, (siger Jens)

Men jeg mente nu POLY POTE udgave !! :P[/quote:qnr94bnn]

NEJ NEJ NEJ og heller ikke i kludetæppe udgave -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:qnr94bnn]

jeg tænkte.kunne man ikke lave et felt på burkortet ,hvor man kunne skrive sit kattegale navn???

Ja det nævnte jeg også for Regitze da vi 3 var på kursus i går :slight_smile:

Wow det er flot -storrespekt
Næsten ærgeligt jeg ikke har noget at udstille :stuck_out_tongue:

Hermed som lovet link til Word fil, hvor i selv kan indsætte tekst mellem logo og kattegale. Det er lavet i A4, men i kan skrive det ud som det passer jeg (a5, whatever :))

http://www.kattegale.dk/uploadfiles/kat … rt2008.doc

Hvis i har problemer med at hente det så højreklik og vælg “gem som…”.

Hygge og skriv hvis det driller.

Undskyld Stine… jeg var kommet til at trykke rediger i stedet for citat, så jeg havde postet dette i dit indlæg:

Du kan jo komme og vimse :wink: Så kan vi lave et skilt til trøjen… dette har PeterPlys så reageret på GG ovenover dette indlæg GGGG

Undskyld Stine… jeg var kommet til at trykke rediger i stedet for citat, så jeg havde postet dette i dit indlæg:

Du kan jo komme og vimse :wink: Så kan vi lave et skilt til trøjen… dette har PeterPlys så reageret på GG ovenover dette indlæg GGGG[/quote:1i1bfpjn]

Ja, det kunne jeg selvfølgelig -tihi

Når der kommer en udstilling i nærheden af mig, må jeg jo heller tage mig sammen og få kigget forbi :slight_smile:

ja det hørte jeg nemlig,og syntes det var smadder ærgeligt,hvis den ide ikke kom med, -sorry -sorry glemte lige at tilføje da jeg skrev det,at det var din ide

Nååååååååååååå hahahaha ej det var ik sådan du skulle forstå den GG

Kan godt leve med ik at blive krediteret for det hahahahah

Krammer

[bigloony] [bigloony] så jeg glad igen,for det var jo altså din ide [bigloony] [bigloony]