Kattegale den tidsrøver!

Kom SÅ i gang Helle med din opgave til skolen i stedet for at sidde på Kattegale! Nu! Jeg sagde NU!

Åh altså - hver gang jeg går til min pc, så skal jeg liiige ind og lure, og vupti så gik der to timer - uden opgave skrivning!

NU SKAL JEG ALTSÅ UD!

Jeg skal bare lige se i galleritråden først… og den med hundene…:sshh::tihi::ups:

:fløjte::fløjte:

Dét der lyder bekendt… aldrig har jeg brugt så meget tid her ved Pc’en som efter jeg blev medlem herinde… men, jeg når sjovt nok det jeg skal alligevel…

:tihi:

Det er fordi Kattegale er en meget alsidigt katteforum, der er alt hvad der behøves. Intet emne er for stort og intet er for småt. Og forummet er rimeligt frit med hensyn til tilladte emner.
Derfor bruger vi så lang tid herinde. :thumbup:

Jeg skal også liiige herind og kigge hver gang jeg åbner min bærbar -tihi

[quote=Denise;143025]Det er fordi Kattegale er en meget alsidigt katteforum, der er alt hvad der behøves. Intet emne er for stort og intet er for småt. Og forummet er rimeligt frit med hensyn til tilladte emner.
Derfor bruger vi så lang tid herinde. :thumbup:[/quote]

Helt enig :thumbup: Det er et sted man søger hen til, for at være sammen med dejlige mennsker og have gode debatter, lære noget og more sig :wehuu:

Ja men jeg skulle heller ikke sidde her, men først ringede Helle, vist noget med hun ikke havde træk der hvor der burde være træk:p Det kan hun selv fortælle-høhø
Så skulle jeg op til min vaskemaskine, men kom sørme til at sætte mig her, bare lig 5 min. Det blev så 5 min med den lille viser istedet for den store:D
knus Elin

Det lykkes mig at skrive min Indlæringsteori opgave 2 i dag og så er jeg ved nummer 3 (der er 4 i alt), hvor jeg skal lære Tip at skelne mellem to stimuli:-) altså en praktisk opgave:-)

Jubiii! Den anden har bare hængt mig over hovedet især fordi jeg har fået ny tutor og skulle aflevere på engelsk! Men det gik faktisk ret godt. Jeg kan dog mere engelsk end jeg havde troet

Så Kattegale fik ikke lov at tidsrøve mig i dag:-) hihi

MVH

PS for god ordens skyld - det var min SKORSTEN der ikke var træk i -engel

Godt gået Helle :slight_smile:

Ja ENDELIG!

Kender I det, når man ENDELIG får fingeren ud?

Jeg har haft sabbat i ET HAVLT ÅR og udsat disse opgaver i ET HAVLT ÅR… Suk

Men nu er jeg i gang:-)

Godt du kom i gang og blev færdig med opgaven.
Men jeg kender det godt, kattegale er en frygtelig dejlig tidsrøver :smiley: