Kattegale er altså på facebook

siden findes her Facebook – Anmelden oder Registrieren

IH du godeste!!! HVORFOR vidste jeg ikke det -what

  • NU er jeg medlem!

Jeg har et spørgsmål… Hvorfor er det vigtigt om kattegale har en facebookgruppe?

FORDI så kan man være med til at sprede budskabet om kattegale på Facebook jo :wink: REKLAME :rock:

Det er et rigtig godt spørgsmål Sheer :slight_smile:

Svaret er fordi at nogen (min datter missepigen) spurgte hvorfor vi ikke var :høhø:

Derfor ville jeg blot pointere til andre der ikke læser i andre fora at det er vi altså :høhø:

jeg kan ikke blive medlem - jeg er medlem af for mange grupper. jeg kan kun blive medlem hvis jeg får en invitation fra en anden der er medlem :frowning:

Gry, du er så vidt jeg ved medlem. Du var den der panikkede totalt i den gruppe da Regitze var på bryllupsrejse og kattegale gik ned :høhø:

Så har jeg da bare sendt dig en invitation :høhø:

Kunne godt lyde som Gry :tihi:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Sandt - men det var altså på chatten og ikke på FB Gg

Jeg går helt i ged når tingene ikke virker for mig - så slår min adhd helt ud. Det værende sig programmer, fora eller min pc. Det kan jeg slet slet ikke have.

Ting skal virke - basta!

Gry har facebook en chat?

Jeg kunne heller ikke finde gruppen, da jeg skrev kattegale i søgefeltet, underligt. Nu har jeg tilmeldt mig.

[quote=Gry Gressbakken;358935]
Ting skal virke - basta![/quote]

Enig :ok:

Du kan jo ikke chatte på kattegale når kattegale ikke virker :høhø:

sandt - men så var det et andet sted jeg fik fat i folk - for jeg er først lige blevet medlem nu

Så er jeg også medlem :smiley:

Så jeg også blevet medlem :):slight_smile:

Ja så blev jeg da også medlem… :rock:

Ahh, har da været medlem lææænge :slight_smile:

Gry, du har ret, du sendte mig en besked igennem facebook. Jeg troede at det var igennem kattegale på facebook.

Vil du se din besked? Den er ret sjov :tihi: