Kattegale-kattenus og kagebuffet's træf d. 12 dec i KBH

[quote=Battlestar;282837]den 12 december it is!!

skal jeg så ikke lave en bunke hjemmelavede æbleskiver :slight_smile: det er jo jul !![/quote]

Det vil være SUPER lækkert Gitze… så handler jeg ind til Glögg :savle:

Vil du putte datoen i overskriften? :tak:

[quote=Rimmen;282839]Det vil være SUPER lækkert Gitze… så handler jeg ind til Glögg :savle:

Vil du putte datoen i overskriften? :tak:[/quote]

super - jamen det lyder jo herligt :slight_smile: åbent hus for kageelskende kattekrammere :slight_smile:

Så er datoen fastlagt: Den 12 december mødes vi til noget julehygge med Glögg og æbleskiver og pakkeleg, kattenus og kagebuffet! Omkring middagstid.

Ind til videre er vi så Gitze, Celina, Eva, Mette, Mona, Therese + Mig og Rune.
[COLOR=black]Og måske Hanne P, Majbritt (og Kim), Hrönn og Andrea [/COLOR]

Så alle jer der kunne tænke jer at være med til en super hyggelig dag, skriv endelig, så kommer i på listen så vi kan holde styr på hvem der kommer, og som sagt: Partnere er velkomne :slight_smile:

Jeg glæder mig til at se jer :wehu:

Lige præcis ja :wehu:

Tak…min ven…
Det lyder dejligt.
Jeg glæder mig allerede :pompom::pompom:

Skal vi have jule-pakke-leg :slight_smile:
Jeg har så mange pakker, som jeg ellers må smide i vejkanten…

[quote=Battlestar;282837]den 12 december it is!!

skal jeg så ikke lave en bunke hjemmelavede æbleskiver :slight_smile: det er jo jul !![/quote]

:savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle:

[quote=Mona Jensen;282853]Tak…min ven…
Det lyder dejligt.
Jeg glæder mig allerede :pompom::pompom:

Skal vi have jule-pakke-leg :slight_smile:
Jeg har så mange pakker, som jeg ellers må smide i vejkanten…[/quote]

Jaaa det skal vi da!!! Det er SÅ hyggeligt med pakkeleg! :wehu:

og husk :slight_smile: lav og medbring kun til 3 personer… hvis alle medbringer til lige så mange mennesker som der kommer - så bliver det med livline til afdelingen for jule-udpumpning :slight_smile:

6 mennesker der alle medbringer mad til 6 har lavet mad til 36 - så er der mad i en hel uge :slight_smile:

[quote=Battlestar;282861]og husk :slight_smile: lav og medbring kun til 3 personer… hvis alle medbringer til lige så mange mennesker som der kommer - så bliver det med livline til afdelingen for jule-udpumpning :slight_smile:

6 mennesker der alle medbringer mad til 6 har lavet mad til 36 - så er der mad i en hel uge :)[/quote]

Det kommer jo helt an på om vi bliver mere end 6 :tihi:… men en fin pointe… selvom jeg godt kan lide at se en overflod af lækre ting og sager :savle: :fløjte:

[quote=Battlestar;282861]og husk :slight_smile: lav og medbring kun til 3 personer… hvis alle medbringer til lige så mange mennesker som der kommer - så bliver det med livline til afdelingen for jule-udpumpning :slight_smile:

6 mennesker der alle medbringer mad til 6 har lavet mad til 36 - så er der mad i en hel uge :)[/quote]

Gitze…du taler om mad.
Vi taler om pakker…:tihi:

Pakker kan der ikke blive for mange af.

Jeg har mere end én gang i mit liv siddet uden èn eneste pakke. :græde:

Jeg ville smadder gerne med, men kræver jeg kan lokke min mor med på ideen :S :øhmm:

Jeg syntes helt sikkert, at du skal prøve! Det ville være smadder hyggeligt at have jer med :thumbup:.

:inlove::inlove::inlove:

Med alle de lækkerier, katte, chins OG pakkegaver - burde jeg vel oz dukke op ??

:fin::fin::fin:

Med alle de lækkerier, katte, chins OG pakkegaver - burde jeg vel oz dukke op ??

:fin::fin::fin:[/quote]
Det burde du helt sikkert kære Therese, det ville være SÅ hyggeligt at have dig med :thumbup:

Jeg ville meget gerne med og hygge med jer… kan man sætte sig på en måske kommer jeg…

Det ville være rigtig hyggeligt at se dig, Hanne -kramer

Jeg sætter dig på som “måske” :slight_smile:

Hun plejer at ville når det har noget med katte at gøre :tihi:

Mon der kommer nogen jeg “kender” :tihi: :øhmm:

Det er jo det :slight_smile:

Det skal jeg ikke kunne svare dig på om du gør, men hvis ikke så er det i hvert fald en god mulighed for at møde nye mennesker :slight_smile:

[quote=Rimmen;282998]Det er jo det :slight_smile:

Det skal jeg ikke kunne svare dig på om du gør, men hvis ikke så er det i hvert fald en god mulighed for at møde nye mennesker :)[/quote]

Kender vist Lise og Mette :øhmm: