Kattegales største kat

inspireret af tzaris tråd om KGs mindste mis http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30816-kattegales-mindste-kat(over-2-�r)

  • hvem har så den største?

jeg har en deltager i konkurrencen… jeg vejede ham i sidste uge til 11.2

Hvem har så den største han og hunkat. Kunne forestille mig vinder nok bliver en mco eller nfo, men er da lidt spændt :slight_smile:

flettede lige trådene så der ikke var flere med samme emne :slight_smile:

ha-ha, jeg tror da ikke der kommer mange replies i denne, når du starter så højt oppe :høhø:

Med mindre, er din vægt i pund og ikke kg :?

Min slanke bengal dreng, som er pænt stor, vejer et sted mellem 6,1 & 6,3 kg.

:slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Må man skrive kommentarer i tråden ??

For så er jeg nødt til at sige :

:juhu::juhu::juhu:

Sikke da den skønneste store varmepude i hele Verden og omegn ! :wehuu:

[QUOTE=danpia;618289]ha-ha, jeg tror da ikke der kommer mange replies i denne, når du starter så højt oppe :høhø:

Med mindre, er din vægt i pund og ikke kg :?

Min slanke bengal dreng, som er pænt stor, vejer et sted mellem 6,1 & 6,3 kg.

:)[/QUOTE]

det har du ret i - måske vi skal inddele den efter race for du har ret - der er ikke mange der er over 10 kg kampvægt

så er første og andet bud:

MCO : 11,2
Bengal: 6.3

Nå her er en hun kandidat: Kyrie 5,5 kg. Huskatte pige. Så er pigerne også startet op.

Line-pigen…7,2 :slight_smile:

Drengene ligger på 8-9 kg og dog Monopoly er fed men jeg ved faktisk slet ikke hvad han vejer.

Puha ja 11,2 kilo der kan min godt nok ikke være med …min han er lige fyldt 1 år og har en kamp vægt på 9 kilo uden at være tyk :slight_smile:
jeg synes ellers han er stor… men det ændrede sig lidt efter at have set dine billeder …

Mis den store almægtige kattebamse på præcis100 g. Stik den - hmmm???!!:grrrierdumme: Jaaah det bliver vel nok svært!:tonguenanananana:

Husk nu at mis er af racen Kattebamse:rock: - med stamtavle og det hele

(tror nok mor har en bon et eller andet sted - tis jeg tror hun har smidt den ud) - det siger vi ikke til nogen!

om forladelse Tut:
her er et billede af giga Mis:

Mis skal da hen i mindste kat :stuck_out_tongue:

:juhu::juhu:

HEY !?

Må man lægge et billede af Nabo’s kat Buster ?

Mener han vejer omkring de 10 kilo :hjerte:

Og så er det altså snyd bare at skrive kattens vægt - der skal da billeder til… :bebe:

Ja oss det for hun er da både den største og mindste af sin race indtil videre!!! :respekt:

Ej… Konrads mor er main coon og vi fik at vide at hun vejer 12,5 :uha:

[QUOTE=Battlestar;618275][…] - hvem har så den største?
jeg har en deltager i konkurrencen… jeg vejede ham i sidste uge til 11.2[/QUOTE]

Han er godt nok pænt stor - uden at være fed. :smiley:
Ja, dyrlægen har sikkert nogle bemærkninger til vægten, men det har sådan nogle jo altid…

Han er flot, Regitze - hvem af dem er det nu, han er?

:besvimer:
Sikke en bamse du har Battlestar! … Jeg må indrømme at jeg er spændt på, om nogen kan vælte ham af pinden. :høhø: …Hvis der er, vil jeg have billed-beviser. :smiley:
Din kat vejer lidt mere end én femtedel af min kropsvægt … :surrender1: Nu har jeg jo en lille fin dame af en birma herhjemme på 2,8 kg og som den prinsesse hun er, ynder hun naturligvis at blive båret rundt i sine gemakker… Det kunne hun godt glemme alt om, hvis hun kom op i den vægtklasse. :smiley:

  • Og nå ja: Han er dejlig! :hjerte: :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;618371]Han er godt nok pænt stor - uden at være fed. :smiley:
Ja, dyrlægen har sikkert nogle bemærkninger til vægten, men det har sådan nogle jo altid…

Han er flot, Regitze - hvem af dem er det nu, han er?[/QUOTE]

Det er Imhotep - min store dejlige bamse bøf!! :slight_smile:

En dag kom der en herinde og lavede den her tråd… http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?17587-Hj�lp-min-datter-kan-ikke-t�le-Eddie!#

og så lige pludselig - så dukkede den her tråd op

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?17634-Kan-i-huske-mig-jeg-hed-Eddie-nu-hedder-jeg-Imhotep

og så var der jubel i det lille hjem :slight_smile:

Nu er det noget tid siden at Oliver er blevet vejet, men regner med at han nogen lunde ligger omkring de 5 kg:D Og han er en huskat, slank og fin…

[QUOTE=Battlestar;618405]Det er Imhotep - min store dejlige bamse bøf!! :slight_smile:
En dag kom der en herinde og lavede den her tråd
og så lige pludselig - så dukkede den her tråd op
og så var der jubel i det lille hjem :)[/QUOTE]

En skøn historie - ja, ham måtte du da have. :smiley:

Jeg bliver altid så glad, når jeg læser om succesfulde sammenførsler - og ekstra meget, når det er voksne katte. :ok:

Amidale havde for nogle dage siden en vægt som sagde: 8,3.

Ihhhh Battlestar, sender du ham ikke her hjem? Han er SÅ skøn. :smiley: