Kattegalleri

Mine sidste to katte har jeg kun set på billeder inden jeg hentede dem. Jeg ved jeg har været utrolig heldig fordi de er så dejlige. Begge er genbrugskatte, men jeg har faktisk kontakt til deres opdrættere som jævnlig bliver belastet med billeder eller email herfra.

Netop …Vi raser og spytter ild efter ‘kattehandlere’ - Måske skulle man hellere bruge kræfter på sælgerne …Eller endnu bedre sørge for, at intet fertilt slipper ud på det ‘grå’ marked ? - På denne måde kan vi gøre en indsats allesammen, og behøver ikke vente på at politikerne sætter lov ?[/quote]

Enig -thumbs

Her i huset har vi en stående kommentar til første gangs besøgende :smiley: :smiley:

Nogle bliver lidt kede, men det er der bare ikke noget at gøre ved. :frowning:

Se på killingerne og leg med dem og så tag hjem, eventuelt ud at kikke hos andre, og jeg lover at holde katten i en uge.

Jeg nægter at sælge en kat her og nu, de må kontakte mig pr telefon eller mail, og give et svar. :?

Grunden er at ja det kan være svært at sidde overfor en sælger og sige nej,men det er nemmere når man mailer eller ringer :smiley: jeg ville hade at nogen købte en killing fra mig, bare fordi de ikke kunne sige nej :frowning:

Først herfra begynder den dialog der skal til for at de så kan få lov at købe en kat :smiley: :smiley:

Her i huset har vi en stående kommentar til første gangs besøgende :smiley: :smiley:

Nogle bliver lidt kede, men det er der bare ikke noget at gøre ved. :frowning:

Se på killingerne og leg med dem og så tag hjem, eventuelt ud at kikke hos andre, og jeg lover at holde katten i en uge.

Jeg nægter at sælge en kat her og nu, de må kontakte mig pr telefon eller mail, og give et svar. :?

Grunden er at ja det kan være svært at sidde overfor en sælger og sige nej,men det er nemmere når man mailer eller ringer :smiley: jeg ville hade at nogen købte en killing fra mig, bare fordi de ikke kunne sige nej :frowning:

Først herfra begynder den dialog der skal til for at de så kan få lov at købe en kat :smiley: :D[/quote:27fy2k26]

Det lyder til at være en fantastisk måde at gøre det på …Denne metode vil jeg da overveje :slight_smile:

Her i huset har vi en stående kommentar til første gangs besøgende :smiley: :smiley:

Nogle bliver lidt kede, men det er der bare ikke noget at gøre ved. :frowning:

Se på killingerne og leg med dem og så tag hjem, eventuelt ud at kikke hos andre, og jeg lover at holde katten i en uge.

Jeg nægter at sælge en kat her og nu, de må kontakte mig pr telefon eller mail, og give et svar. :?

Grunden er at ja det kan være svært at sidde overfor en sælger og sige nej,men det er nemmere når man mailer eller ringer :smiley: jeg ville hade at nogen købte en killing fra mig, bare fordi de ikke kunne sige nej :frowning:

Først herfra begynder den dialog der skal til for at de så kan få lov at købe en kat :smiley: :D[/quote:1qeo5khh]

SUPER, lækkert hvis flere ville gøre det, det tager præcis det pres af, man kan have som sælger! Og man kan kigge i ro og mag og vide, at der ikke forventes et køb -waytohot

Ej jeg mener jo tydeligvis KØBER, doh

Jeg beklager meget, men denne tråd overskrider retningslinierne:

  1. Husk sigende overskrifter som fortæller hvad tråden handler om, ellers forbeholder Admin/Hjælpeadmins sig retten til at ændre overskriften.

Dog vil topics der negativt vedrører KatteGalleri, Missebanden eller andre fora, samt dårlig omtale af brugere på disse foraer af disse blive låst pr omgående uanset hvad, og de stødende indlæg redigeret/slettet af Admin/Hjælpeadmins.

Alle der oplever sletning af deres indlæg får en pb fra Admin/Hjælpeadmin vedr. hvorfor det er modereret/slettet og eventuelt en advarsel.

Tråden vil herfor blive låst.

Mange hilsner
AdminTeamet