Så blev kattegården næsten færdig, men vi mangler at plante lidt flere planter i krukker og i jorden og så mangler vi at male plankeværk og soklen på huset og huset og en terassedør vil vi også gerne have sat i :)…men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag :høhø:
Misserne nyder det og selv Madeleine er begyndt at liste meget forsigtigt ud at kigge
Hvor ser det flot ud. Jeg havde nu heller ikke ventet andet af jer…:høhø:
De grå sten er helt rigtige - men der har godt nok været mange af dem, der skulle skæres til.
Flot! Så er det jo bare at vente på sommeren
Tak
Ja, Tommy har bare skåret og skåret.
På den anden side af porten er der også lagt nye sten og der skulle også skæres.
Og det har STØVET helt vildt
Tak
Ja, den må meget gerne komme nu…det er nemlig sk*de koldt lige nu
Wow, hvor ser det bare godt ud. Og sikke jeres smukke missere hygger sig derude
Tak
Ja, de nyder det
Hvor ser det dejligt ud - misserne ser ud til at nyde det.
Nej hvor sjovt, jeg har lige siddet og tænkt på om der ikke snart kom nogle billeder
Hvor er det blevet fint! Jeg kan godt lide at du har sørget for underholdning til de små…de bruger garanteret timer på at nedstirre de små grønne sommerfugle.
og Madeleine er ved at opdage udelivets glæder, det er da bare super
Hvor ser det bare fedt ud er vild med at planterne matcher krukkerne i farven
Tak
Ja det gør de
Katteliv på første klasse lyser ud af billederne - hvor er det blevet flot, - han er dygtig ham Tommy, - jeg er vild med kattenes nye "caféborde, -"og du tilføjer så flot det feminie touch med ynglingsfarven.
Har du stået for dekorationen af fuglekasserne, de er meget flotte.
[QUOTE=HeroldDesign;848422]Nej hvor sjovt, jeg har lige siddet og tænkt på om der ikke snart kom nogle billeder
Hvor er det blevet fint! Jeg kan godt lide at du har sørget for underholdning til de små…de bruger garanteret timer på at nedstirre de små grønne sommerfugle.
og Madeleine er ved at opdage udelivets glæder, det er da bare super :D[/QUOTE]
Tak
Ja sjovt, de der små sommerfugle lagde flere af dem mærke til med det samme og var lige henne og “pille” i dem…jeg regner heller ikke med at de får lov til at hænge ret længe
Ja, det har Madeleine godt nok været længe om og hun er stadig meget usikker der omme…så snart der kommer mærkelige er hun den der er strøget ind gennem kattelemmen igen
Tak
Ja og jeg skal ned i haven og have hente en hosta mere…der er nemlig en som er helt limegrøn og jeg er jo lidt vild med den farve
Det ser godt ud!
Så er det bare: GRO planter, GRO!
[QUOTE=Jane K;848439]Katteliv på første klasse lyser ud af billederne - hvor er det blevet flot, - han er dygtig ham Tommy, - jeg er vild med kattenes nye "caféborde, -"og du tilføjer så flot det feminie touch med ynglingsfarven.
Har du stået for dekorationen af fuglekasserne, de er meget flotte. [/QUOTE]
Tak
Ja, Tommy er en dygtig handyman og jeg er god til at finde arbejde til ham
Fuglekasserne er nogle jeg fandt i Bilka til en femmer stykket og så kunne jeg ikke lade være med at snuppe dem…de er jo grønne
[QUOTE=Coon Danica;848447]Tak
Ja, Tommy er en dygtig handyman og jeg er god til at finde arbejde til ham
Fuglekasserne er nogle jeg fandt i Bilka til en femmer stykket og så kunne jeg ikke lade være med at snuppe dem…de er jo grønne [/QUOTE]
Ja, limegrønne oven i købet, selv vandposten er blevet iklædt nye farver, som jeg husker det.
[QUOTE=Diana F;848446]Det ser godt ud!
Så er det bare: GRO planter, GRO! :-)[/QUOTE]
Tak
Ja, de er lige gravet op nede fra haven så der varer lidt.
Der er også kun ganske få skud på vindruer og blåregn og klematis, med de er på vej.
Nej, vandposten har været limegrøn et par år
Hvor ser det bare hammer godt ud! - Er da slet slet ikke MISundelig…