Kattegræsfrø?

Er der nogen der ved, hvor man nu om dage kan købe kattegræsfrø? Jeg havde store ambitioner om lige at tilplante et par småpotter med kattegræs til rafflet i Haderslev, men jeg har måttet opgive at finde kattegræsfrø! Help, anyone?
VH
Susanne

Prøvet i hus og have afdelingen i bilka? De plejer at have nogle breve henne ved alle frø’ene

Meget af det, man køber som kattegræs, er i virkeligheden spiret hvede, så prøv at få en god aftale med en landmand :wink:

Åh Bilka - tror faktisk det er den eneste butik i byen jeg ikke har checket endnu. På to do listen for imorgen.
Og Camilla, jeg kender ikke engang en landmand nu om dage :frowning:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;602239]Åh Bilka - tror faktisk det er den eneste butik i byen jeg ikke har checket endnu. På to do listen for imorgen.
Og Camilla, jeg kender ikke engang en landmand nu om dage :frowning:
VH
Susanne[/QUOTE]

Har du tjekket i plantorama, ved de også plejer at have det

Jeg har også set dem i plantecentre - til en uartig pris i forhold til hvad det i virkeligheden er :S

Sådan en har vi ikke i Horsens - meeeen gemalen kører forbi den i Vejle på vej til arbejde = på to do listen på torsdag, hvis ikke der er bid inden da i Bilka :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg har før købt dem på zooplus, men mindes også at have set dem ved dyrehandleren.

De fås da på enhver velassorteret planteskole :slight_smile:

Jeg købte faktisk kattegræsfrø og en så nutte skål…til Triton i fødselsdagsgave.

Måske jeg skulle købe flere og tage dem med til Haderslev og sælge af dem
Det er SÅ nemt. Græsfrøene er i en lille pose hvori der også er dèt de skal gro i, så der er blot om at fylde den nuttede skål (med kattepoter) med posens indhold…og vente.

Susanne - Alle de steder de sælger frø plejer også at have kattegræs? (Du ved, fakta, føtex osv.)

Og jeg skal lige huske at tage et par håndfulde med til dig ude fra hesten, næste gang vi ses, det er det jeg plejer at bruge :slight_smile:

Fakta, Føtex, Lidl - de tilbyder rå mængder af grøntsags- og blomsterfrø, men ingen kattegræs i år :frowning: Nå, men det skal nok lykkes, og ja tag gerne lige en håndfuld til næste gang vi ses, så kan jeg have lidt liggende :slight_smile:
Vh
Susanne

Skal jeg ikke lige spørge bondemænnerne herude ? Vi har mindst 4 af slagsen.

Jow - og tak :slight_smile: Kan du nå at sende mig en håndfuld i løbet af ugen, så jeg kan få søsat mit lille projekt? Så må du låne min fælde, når du engang får behov og vi ellers er færdige med Plan A :slight_smile:
KH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;602315]Jow - og tak :slight_smile: Kan du nå at sende mig en håndfuld i løbet af ugen, så jeg kan få søsat mit lille projekt? Så må du låne min fælde, når du engang får behov og vi ellers er færdige med Plan A :slight_smile:
KH
Susanne[/QUOTE]

Sender fluks sms til min ex-svoger - han er øko landmand :0)

Weeeeh - øko-kattegræs! Det må kunne give lidt ekstra i rafflepuljen :slight_smile:
KH
Susanne

Ex Svoger siger hans far ( som bor 500 meter herfra ) har hvedekerner på lager. Får lige hentet imorgen og sender dem til Horsens :0))

Hehe, så er der styr på det :smiley:

Jeg plejer at købe dem i Kiwi :slight_smile:

Ja om en uge, så har Susanne og Claus 2 tons liggende hjemme i indkørslen :høhø: