Kattehandler(?)/Svindler (KG)

Se lige her -what

http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … g_ID=42741

Hold da op… hvem mon det er

Jeg har en mistanke -shhhh

Ville gerne vide hvem det er… Roslev ligger da på Salling og kender udmiddelbart ik lige nogen kattehandlere der…

nej nej nej… se hvem der er i tråden -uha
Det kan ikke være rigtigt -what

jeg er også i chock

-what -uha Ja man skal dælme hører meget før ørene falder af…

Hvad er det for en verden vi lever i :? Man kan da ik stole på nogen mere… sørgeligt

ja puha… Det er slet ikke rart at tænke på…

Og så lige en man havde tillid til… en der altid ville hjælpe…

hmmm

Men VED vi om det er rigtigt, og ikke en jagt. Hvis det er en kaution så er det måske derfor man sviner folk ???

Denise… der er vist desværre rimelig mange beviser… men er nu ikke pga huslejen vi er oprørte… men pga kattene -ked

Er der en eller anden der kan fortælle mig hvem vi taler om…

Jeg kan ikke kommentere det uden at have sat mig ordentligt ind i tingene. Men der er en ting der piner mig - trådstarteren.

Nej jeg er klar over det ikke er pga huslejen, for det kan vi jo være lige glade med. Men jeg tænkte dem der skyldes penge til måske kunne finde på at overdrive. Men gider du smide et link til beviserne, eller en PB.

Osse her :S

Trådstarteren er MB :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Nej jeg ved godt du mener på det gamle KG, og ja du har helt ret :frowning:

Osse her :S[/quote:1mkumzim]

Trådstarten begymmer også mig

Denise… jeg har desværre ikke selv set beviserne… men mon ikke de snart kommer frem… men håber inderligt at dette her er en stor løgn… kan snart ikke klare flere kattemis/handlere

May-britt s og Hanne P… ja det fik også mig til at stoppe op og tænke et sekund… men som sagt skulle der være beviser…

Er nysgerrig… hvorfor bekymre trådstarter jer???

Trådstarteren er MB :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Nej jeg ved godt du mener på det gamle KG, og ja du har helt ret :([/quote]

Ja hende MB´s tråde har også altid pint mig :stuck_out_tongue:

personen er desværre kendt for at skade en del provokation… altså ikke MB med trådstarteren i linket