Kattehule plast kattehoved

Jeg er kommet til den konklusion at der er grænser for hvor mange ting der ikke bliver brugt mine katte har brug for - især når de fylder :joy:

Så denne fine hule er til salg, inkl. medfølgende puder, til den nette sum af 175 kroner.

Som det ses er der både plads til små nips og store brød i den om end de store brød skal ned i knæ for at komme ind.

Kan afhentes i Randers eller man kan forsøge at arrangere stafet.

4 Synes om

Den vil jeg gerne købe vil du medbringe den til show :slight_smile:

Kan ikke garantere for at det kan lade sig gøre. Er oftest passager ved andre og den fylder en del.

Har du en bruger på gul og gratis, kan den sendes med DAO, jeg betaler porto :slight_smile:

Den er for stor til en seniorflyttekasse :open_mouth:
Kommer I evt til Hittekatudstillingen?

Nej men kan lige undersøge om jeg kender nogle skal afsted og kunne tage den med til mig

Eller hvis den kunne komme ud til Eva K, så kunne Tanja tage den med til mig

Jeg skal ikke lige nogen steder de næste dage (ny kat i morgen) men mon ikke vi kan finde ud af et eller andet :smiley:

1 Synes om

Skal du med til studiekredsens besøg hos Magtor? Eller ser du nogen af dem der skal? For så kan Tanja få den på lørdag :slight_smile:

1 Synes om

Skal ikke med nej og ved ikke hvem der skal. Det skal jo nok være nogen der kommer i nærheden af mig inden :slightly_smiling_face:

Mig :wink:

Kommer du i nærheden af mig inden? Hvis ja er jeg hjemme til i hvert fald 16.30, du kan bare sende en besked på Messenger hvis det er :ok:

Jeg arbejder jo lige ved siden af hvor du bor… lidt endnu :wink:
Jeg kigger forbi i morgen - onsdag

D’oh selvfølgelig.

Jeg får lige fundet den frem så den er klar til afhentning så :ok:

Nu afhentet og bliver afleveret hos Eva senere idag :wink::+1:

2 Synes om

Og den står nu i min bil. Jeg tror dog ikke jeg ser Tanja i weekenden alligevel, men nu kan den da komme med til næste gang Jeanette og jeg skal det samme :slight_smile:

1 Synes om

Hold da op sikke en service og hjælpsomhed :tak: I på KG er bare fantastiske :hjerte:
@Gizzemissen sender dig lige en pb, så vi kan få ordnet betalingen

1 Synes om

Du ser mig da omend ihvertfald d. 143. April til GF i europeklubben :joy::joy:

Tusind tak :tak:
Jeg ved med sikkerhed jeg kommer til Horsens, men om jeg kommer til Galten eller kattemesse ved jeg endnu ikke :slight_smile:

  1. april - der er dælme længe til :joy:
1 Synes om

Jeps, men ikke desto mindre var det den dato der stod i GF indkaldelsen :joy::joy:

3 Synes om