Kattehylder i stuerne

I går fik vi gjort lidt mere ved det lille hjem i kattenes favør - vi fik lavet kattehylder i stuerne :thumbup:

I den ene stue er der kommet hylder på, så de kan bruge to vægge og så alle andre end Hugo kan komme op på skabet :wink:

Den ene side af den ene stue

Den anden side

Vinklen over døren er allerede vældig populær :slight_smile:

I den anden stue fik vi lavet en ‘trappe’ med et par senge i det ene hjørne.

Sengene skal lige skiftes ud til ens nullerputter - det syns mine øjne ville være rarere :wink:

Muffe har i hvert fald taget sin morgenlur på en hylde. Det er første gang vi ser ham i en nullerput!

Og sådan ser hele den ene ende af dagligstuen ud nu - en hel sammenhængende væg som kattene kan bruge :smiley:

Alle hylderne er beklædt med nålefilt, så de ‘små’ puslinge ikke ryger ned i farten.

Nu mangler vi bare at få sat lidt vægkrads op et par steder :slight_smile:

ØJ, det er godt at være kat hjemme hos jer! Det ser godt nok lækkert ud :smiley: Gad vide hvad Casper ville sige til samme projekt herhjemme :gruble: :tihi:

I har jo herligt højt til loftet, så der kunne da blive plads til rigtig maaaaange hylder :rock:

Det er rigtig flot, Lykke. Det er lige sådan noget, jeg kunne tænke mig at få sat op herhjemme. Men i modsætning til dig har jeg ikke lige en handyman at trække på :frowning:

Tak :smiley: Vi håber også, de bliver glade for det. Lige nu skal de vist først lære at huske mulighederne :stuck_out_tongue:

Han ville forhåbentligt blive mere entusiastisk end min mor :stuck_out_tongue: Hun forstår godt vi gerne vil give kattene nogle udfoldelsesmuligheder, men derfra og så til ikke at være ved at knække sammen af grin over hylderne er der lidt vej :wink:

Min far fatter SLET ikke det her. Men når lillepigen beder om hans hjælp, så kommer han og hjælper med det lillepigen gerne vil ha :tihi:

Tak :slight_smile:

Vi har også ventet rigtigt længe på at få hylderne op, fordi vi skulle vente på nogen havde tid til det. Så hylderne har lagt i soveværelset siden januar og planen har været der siden vi flyttede ind… Rune kan da slå et søm i, men vi har haft en hylde der faldt ned - så nu har han fået et dagslangt kursus i hyldeopsætning af min far.

Det ser supergodt og gennemført ud :ok:

Det glæder mig altid, når folk gør den slags for deres katte. :hjerte: :thumbup:

Hvor er det bare FEDT! Luksus! :thumbup:

Heldige katte:thumbup:

Tak for komplimenterne til projektet :smiley:

I dag har vi lige fået de sidste par ting på plads.

Ved skabet er der kommet et kradsebræt op og en nullerput - de får dog ikke lov til at ha hele skabet for dem selv :stuck_out_tongue:

Nullerputten på skabet er darjlig :slight_smile:

På den anden side af skabet er der nu kommet et trinbræt, så de kan komme op og ned fra vindueskarmen.

På den anden væg har vi sat en sisalmåtte til at kradse i op.

Jack opdagede så i går, at man kan åbne skabet ind til drillepindende :dokdok: Så nu skal der nok børnesikring på!

Det ser dælme godt ud Lykke

Det kan Nick da hurtigt klare for et par flasker Cola Zero :slight_smile:

Og hvor SER det bare godt ud Lykke!! :ok:

Haha, Camilla har faktisk også været ganske generøs med at tilbyde Oles hjælp, så måske er det i virkeligheden mere mig, der ikke kan tage mig sammen til at benytte mig af tilbuddene. Nej, jeg er faktisk også lidt bange for, at mine vægge er lavet af noget, der bare smuldrer og ikke kan holde til - bedømt på dengang jeg selv forsøgte at sætte et par skruer i …

Huskede du de korrekte rawplugs? :høhø: :slight_smile:

Jeg huskede rawplugs, men det var sikkert ikke de rigtige :ups: Jeg ved jo ikke noget om den slags :høhø:

I visse tilfælde er det ligegyldigt, hvilke rawplugs man bruger - skidtet holder stadig ikke :smiley: Hylder burde dog ikke være det store problem, men de hængekøjer, jeg har på væggen i soveværelset bliver brugt mere som trampolin og det holder min væg ikke til i længden - uanset hvilke rawplugs, jeg har haft i :slight_smile:

Nejnej, men nu har jeg jo været ude og se på lejligheden under Ingrid, og hvis det er samme type væg ovenpå så er det intet problem at hænge noget op i dem hvis man ikke lige bruger gips-rawplugs til mur fx og omvendt :slight_smile: de forsk. typer virker på forskellige mekanismer inde i væggen.